Tuesday, 25 September 2012

Avon Sleeptherapy

Hello my beauties!!!!!

Τι μου κάνετε???

Σημερα είμαι εδώ για να σας πω λίγα λόγια για το μπαλμ sleeptherapy απο την Avon.Μερικές ημέρες πρίν σε ένα tag ποστ με τα 10 πράγματα που θα ξανα αγόραζα ( μπορείτε να δείτε το συγκεκριμένο ποστ εδώ )είχα κάνει αναφορά και στο συγκεκριμένο προιόν και είχα πεί πως θα κάνω ένα πιο αναλυτικό πόστ όμως είχα κάποια άλλα στο μυαλό μου και έμεινε λίγο πίσω.Επιπλέον εχθές μου ήρθε και ένα mail απο μια πολύ γλυκιά κοπέλα που μου ζητούσε περισσότερες λεπτομέρειες και είπα ευκαιρία είναι....

Καταρχάς να σας πω πως η σειρά έχει 3 προιόντα: 1 σπρέυ για το μαξιλάρι σας,ένα αφρόλουτρο και το μπαλμ....

Εγώ διάλεξα το μπαλμ γιατί όπως έχω ξαναπεί λατρεύω τα προιόντα που βρίσκονται μέσα σε βαζάκια και γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να το πάρεις μαζί σου σε οποιόδήποτε ταξίδι....



 'Εχει μια ωραία διακριτική μυρωδιά και κάπως δροσερή θα έλεγα και σκόπος του είναι να βοηθήσει στην χαλάρωση μας πριν απο τον ύπνο.
Η υφή του είναι όπως όταν πιάνεις βαζελίνη ( αναμενόμενο θα μου πείτε ) αλλά δεν κολλάει τόσο πολυ ώστε να νιώθεις εκείνη την σπαστική λιπαρότητα.

ΕΦΑΡΜΟΓΗ...
Πίσω στις οδηγίες λεεί πως το χρησιμοποιούμε στους κροτάφους και σε άλλα παλμικά σημεία όπως οι καρποί και ο λαιμός....Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ στους καρπούς και στο εσωτερικο του αγκώνα....στους λοβούς των αυτιών και πίσω απο τα αυτιά και κάνω ελαφρύ μασάζ με κυκλικές κινήσεις γιατί είχα διαβάσει πρίν καιρό πως το τρίψιμο του λόβου πριν τον ύπνο  σε βοηθάει να χαλαρώσεις....και τέλος όταν έχω πονοκέφαλο ή ημικρανία το βάζω ανάμεσα στα μάτια και τρίβω προς τα επάνω στο μέτωπο.Δεν μου έχει προκαλέσει ποτέ και πουθενά κανένα ερεθισμό.

Μη φανταστείτε πως είναι κάτι σαν υπνωτικό και μόλις το κάνετε θα κοιμηθείτε αμέσως αλλά με τη μυρωδιά,το ελαφρύ μασάζ και την αποβολή των αρνητικών σκέψεων θα σας βοηθήσει σίγουρα να χαλαρώσετε....Επίσης δεν εξαφανίζεται ο πονοκέφαλος μόλις το κάνω αλλα με ανακουφίζει...

Η τιμή του είναι στα 7 ευρώ αλλά η avon κάνει συχνά προσφορές οπότε σίγουρα μπορείτε να το βρείτε ακόμα και στη μισή τιμή...

Για το τέλος να σας πω πως εγώ το έχω γύρω στον ενάμιση χρόνο ίσως και λίγο παραπάνω και έχει μέσα ακόμα αρκετή ποσότητα σε αντίθεση με τα άλλα δύο προιόντα που πιστεύω πως εγώ προσωπικά θα τα τελείωνα πολύ πιο γρήγορα....

Αυτά απο εμένα...Σας φιλώ γλυκά!!!!

Υ.Γ. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ ΤΟ GIVEAWAY TEΛΕΙΩΝΕΙ ΟΠΟΥ ΝΑ ΝΑΙ....ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ....!!!!!!!!

7 comments:

  1. egw exw to pillow mist!!hehe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tέλεια!!!!Εγώ θα το τελείωνα αμέσως για αυτό και δεν το προτίμησα παρόλο που νομίζω πως είναι πολύ πιο εύχρηστο!!!!!

      Delete
  2. Kαλησπέρα!
    Όλο λεω να το αγοράσω και όλο το αποφεύγω..Φαίνεται αρκετά ενδιαφέρον το συγκεκριμένο..Αν το έχει προσφορά..μμμ,γιατί όχι;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αν το βρεις σε προσφορα πάρτο να το δοκιμάσεις.Σίγουρα δεν κάνει θαύματα αλλά όσο για μια χαλάρωση στη δίνει!

      Delete
  3. Την σειρά Sleeptherapy όλο λέω θα την πάρω και όλο μένει στην άκρη για κάποια επόμενη αγορά! Γιατί με τον ύπνο δεν τα πάω καλά και...καταλαβαίνεις!
    Πολύ ωραίο post Βανέσσα μου!

    ReplyDelete
  4. παρα πολυ ενδιαφερον δεν την ηξερα καν τη σειρα!! δεν ειναι ασχημη ιδεα ειδικα για να χαλαρωνεις λιγο πριν τον υπνο θα μπω στη σελιδα να δω περισσοτερα το σπρει για το μαξιλαρι ακουγεται καλο!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι να του ρίξεις μια ματιά και ειδικά αν το βρεις σε μισή τιμή αξίζει να το δοκιμάσεις...το σπρευ είναι σίγουρα πιο ευχρηστο αλλα εγω θα το ετρωγα σε χρονο ρεκορ...!

      Delete