Sunday, 30 September 2012

ΑΜΥΓΔΑΛΕΛΑΙΟ...!!!!

Κορίτσια μου γειά σας!!!

Τι μου κάνετε???

Σε αυτό το ποστ θα σας πω λίγα λόγια για το αμυγδαλέλαιο!!!

Είχα ακούσει πολλά για αυτό και τις χρήσεις του έτσι λοιπόν αποφάσισα να το δοκιμάσω για να έχω μια ολοκληρώμενη και προσωπική γνώμη.

Ο βασικός λόγος που ήθελα εγώ να το χρησιμοποιήσω είναι επειδή άκουσα πως κάνει πολύ καλό στα ταλαιπωρημένα μαλλιά.Τα θρέφει ας πούμε και τα ενυδατώνει...

Πήγα λοιπόν στο φαρμακείο και ο φαρμακοποιός μου είπε πως του είχε τελειώσει και λέω απο μέσα μου τοσό πολύ ζήτηση έχει...μήπως τελικά κάνει πραγματικά δουλειά????Μου είπε να ξαναπεράσω λοιπόν το απόγευμα.
Μόλις το πήρα στα χέρια μου το πρώτο που έκανα είναι να δω τι ακριβώς γράφει επάνω η ετικέτα και στη συνέχεια να το μυρίσω...Δεν έχει κάποιο ιδιαίτερο ή έντονο άρωμα.



Όπως βλεπεται στην ετικέτα γράφει:
*Μαλακτικό και απαλυντικό για το δέρμα
*Κατάλληλο για σκασμένα χέρια 
και
*Τροφοτονωτικό του τριχωτού της κεφαλής και των βλεφαρίδων

ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Εγώ το χρησιμοποιώ στα μαλλιά μου κάθε Σάββατο και το αφήνω τουλάχιστον 3 ώρες.Βάζω και στις ρίζες παρόλο που λένε πως μπορεί τα μαλλιά να λαδώσουν πιο γρήγορα και δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο. Όπως ήταν πριν είναι και μετά την χρήση του.Το ξεπλένω και κάνω δύο σαπουνάδες,εφαρμόζω και την μαλακτική μου κανονικά.Επίσης το χρησιμοποιώ κάποια βράδια αφού φυσικά έχω καθαρίσει το πρόσωπο απο το μακιγιάζ,στις βλεφαρίδες μου.Βουτάω μια μπατονέτα μέσα και μετα απλώνω στις βλεφαρίδες αλλά και στις ρίζες τους.

Επίσης το βάζω στα χέρια μου όταν είναι σκασμένα αλλά και στους αγκώνες μου όταν είναι πολύ χάλια και πραγματικά βοηθάει πολύ. 

Το χρησιμοποιώ αρκετο καιρό με κάποια διαλείμματα μέσα στο καλοκαίρι γιατι με τις ζέστες δεν δεν δεν είχα υπομονή για τίποτα.Μπορώ να πω πως ναι κάνει δουλειά...έχω δει αλλαγή στα μαλλιά μου αλλά και στις βλεφαρίδες μου,Τα μαλλιά μου είναι πιο ενυδατωμένα και νιώθω πως βοηθάει λίγο και στο να πάρουν μάκρος ( αν δεν τα έπιανα και συνέχεια σίγουρα θα έβλεπα καλύτερα αποτελέσματα) αλλά και οι βλεφαρίδες μου έχουν γίνει πιο πυκνές...Στις βλεφαρίδες μου ορισμένα βράδια βάζω και βαζελίνη κάνει επίσης δουλειά.

Και το καλύτερο απο όλα είναι η τιμή του...μόνο 2.30 ευρώ!!!!!
Δοκιμάστε το...δεν έχετε να χάσετε και τίποτα,το αντίθετο θα έλεγα....

Αυτά απο εμένα....
ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!

15 comments:

  1. Τόσο καλό ε;;; Χμμμ... οκ μπήκε στη λίστα μου! ;) x

    ReplyDelete
  2. Εδώ και καιρό θέλω να αγοράσω αμυγδαλέλαιο πιο πολύ για τα μαλλιά μου αλλά να είναι κάτι οικονομικό! Μετά από το post σου αμέσως θα πάω να το αναζητήσω, μιας και έχεις μείνει πολύ ευχαριστημένη και επιπλέον η προσιτή του τιμή! Καλό μήνα να έχεις Βανέσσα!

    ReplyDelete
  3. Χρησιμοποιώ και εγω αμυγδαλέλαιο και ειμαι πολυ ευχαριστημένη!Θα ηθελα να σε ρωτήσω απο που το παίρνεις γιατι εγω το αγοραζω απο φαρμακείο και ειναι τς apivita και η τιμή του κυμαίνεται απο 10 εως 13ε και ειναι λιγο πολλα για ενα λαδι μικρής ποσότητας!
    Φιλια πολλα

    ReplyDelete
  4. αι στο καλο! να μην εχω διαβασει αυτο το ποστ?! σε 4 σουπερ μαρκετ πηγα! χαζη ε χαζη! θα παρω κ ροδονερο και θα φτιαξω το ντεμακιγιαζ 2 φασεων της Αναστασιας!

    ReplyDelete
  5. κοριτσια μπορειτε να προμηθευτειτε συσκευασια ενος λιτρου μολις με 11 ευρω απο ειδικα καταστηματα βοτανων. στα φαρμακεια η ποσοτητα ειναι σαφως μειωμενη και η τιμη υψηλοτερη...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nai se auto exeis dikio!!!Sigoura posothta kai timi diaferoun!!!!

      Delete
  6. Πολυ ενδιαφέρον το ποστ σου! Θέλω να παρω κι εγω αμυγδαλέλαιο για να βαζω στις βλεφαριδες, αλλα και για ενυδατωση κατω απο τα ματια. :) Γενικά εχει πολλές χρήσεις, καλά κάνεις και το βαζεις και στους αγκώνες και χερια! Καλή χρονια!

    ReplyDelete
  7. Xρησιμοποιώ κ εγώ αμυγδαλέλαιο και μερικές φορές το αναμυγνείω με ελαιόλαδο. Το βάζω πριν κοιμηθώ και πλέκω τα μαλλιά μου κοτσίδα.Μπορείτε να το ζετάνετε λίγο σε ένα μπρίκι πριν το χρησιμοποιήσετε ώστε να ανοίξουν οι πόροι της τρίχας και να διεισδήσει καλύτερα

    ReplyDelete
    Replies
    1. To exw akousei k egw auto me to zestama sto mpriki...tha to dokimasw k etsi!!!!!

      Delete
  8. εχω ακουσει πολλα για το αμυγδαλελαιο τι αλλες χρησεις εχει ;;; :)

    ReplyDelete
  9. σιγουρα θα κανει δουλεια το αμυγδαλελαιο και θελω να το παρω και εγω! εχω αγορασει προς το παρον το καστορελαιο που το βαζω στις βλεφαριδες μου,στα φρυδια και στα μαλλια!
    σου εχω και βραβειακι μπες να το δεις!
    http://stellasbeautyworld.blogspot.gr/2013/05/1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. se euxaristw!!!!kai to kastorelaio thelw na dokimasw!

      Delete
  10. Κοριτσια στς βλεφαρίδες βοηθα;πχ εμενα πεφτουν καθε μερα βεβαια διαβασα πως χάνουμε καθε μερα 1-5
    Βλεφαρίδες και οκ.αλλα μπορει ν βοήθησει;

    ReplyDelete
  11. το πηρα χθες το ιδιο ακριβως (2€ μονο) κ κανει τοσα πολλα εννοείτε πως θα είναι από τα αγαπημενα μου προιοντα ακουσα κανει δουλεια κ στην ακμη..αντιμετωπίζω :(

    ReplyDelete