Sunday, 2 September 2012

It's My Birthday Giveaway


Γεια σας κορίτσια μου!!!!!

Τι μου κάνετε???Εγώ σήμερα είμαι διπλά χαρούμενη!!!!!!!Πρώτα γιατί σήμερα είναι τα γενέθλια μου που τα χαίρομαι δεόντος κάθε χρόνο αφού δεν έχω και ονομαστική γιορτή αλλά και γιατί έχω ένα giveaway για εσάς....Θέλω να γιορτάσω τα γενέθλια μου μαζί σας με αυτό τον τρόπο!!!!!Πάμε τώρα στο διαγωνισμό...


ΚΑΝΟΝΕΣ!
Βασικός κανόνας είναι να είστε μέλοι στο blog μου μέσω GFC ( διαφορετικά δεν θα είναι εγκυρή η συμμετοχή ) και στην συνέχεια να μου αφήσετε και ένα σχόλιο απο κάτω με το e-mail σας!!!Θέλω να μου γράψετε σαν σχόλιο τι είναι αυτό που αγαπάτε πιο πολύ την ημέρα των γενεθλίων σας!!!!!Τα υπόλοιπα βήματα για περισσότερες συμμετοχές θα βρείτε στην φόρμα κάτω....

Τα δωράκια σας είναι ΔΥΟ!!!!

1)Ένα σετάκι που περιλαμβάνει: 1) μια μάσκαρα της avon σε μαύρο χρώμα,η οποία είναι με 3 φάσεις για καλύτερο αποτέλεσμα.Θα σας βάλω φωτογραφία παρακάτω.
2)Μια σκιά απο την essence.Διάλεξα ένα χρώμα που να βολεύει τις περισσότερες.
3)Ένα ρουζ από την essence.
4)Ένα λιπγκλος απο την beauty line cosmetics

και
 Η δεύτερη τυχερή θα πάρει ένα σετ απο τα βραχιολάκια που φτιάχνω εγώ!!!!Μπορείτε να ρίξετε μια ματια στα σχέδια πατώντας το κουμπί follow στη δεξιά στήλη.




 

Ο διαγωνισμός θα μείνει ανοιχτός μέχρι Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου!!!!Η κλήρωση θα γίνει στις 1 Οκτωβρίου!!!!!!Ο διαγωνισμός είναι ανοιχτός μόνο για την Ελλάδα.
Σας εύχομαι....ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!



  
a Rafflecopter giveaway

119 comments:

  1. αυτο που αγαπω απο την ημερα των γενεθλιων μου ειναι το οτι τα γιορταζω με τους καλυτερους μου φιλους!!!

    gfc: Poppy Katsimede
    email: poppyk31@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

      Delete
  2. Μου αρέσει πάρα πολύ να βγαίνω έξω με τους φίλους μου και να περνάω SUPER!!!!

    GFC: Alexandra Alexandridou
    email: alexandridou.alexandra1@gmail.com

    Χρόνια σου πολλά!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!

      Delete
  3. Xronia polla!Xaroumena gene8lia!
    Kai emena ta dika mou plhsiazoun kai anypomonw na ta giortasw me tous agaphmenous mou an8rwpous!
    GFC: Marianne
    mail: m.louloudaki@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

      Delete
  4. Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις :)
    Αυτό που λατρέυω στην ημέρα τον γενεθλίων μ είναι ότι είναι μέσα στον χείμωνα που λατρέυω κ ότι έχω πάντα 2 τούρτες :P

    Gfc Despina Andreas
    email despinaki89#gmail.com

    http://sistersbeaute.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

      Delete
  5. Happy Birthday and many many Happy Returns!!
    απο τότε που έγινα μαμά αυτό που απολαμβάνω την ημέρα των γενεθλίων μου είναι να παίρνω αγκαλιά τα 2 μου κοριτσάκια.
    peggyilia@yahoo.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!ΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΥΤΟ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!

      Delete
  6. Απολαμβάνω να με σκέφτονται όσοι αγαπώ!
    emetheniti83@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΤΕΛΕΙΑ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!

      Delete
  7. Χρόνια πολλά και καλά! Να τα εκατοστίσεις και ότι επιθυμείς! Μου αρέσουν τα γενέθλια και οι γιορτές γιατί βρίσκεσαι και τα γιορτάζεις με τους αγαπημένους σου!
    gfc: rousalia
    rousalia.prousali@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ!!!!!ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

      Delete
  8. τα δώρα φυσικά :P και την τούρτα..
    email: cosmeticgirls@hotmail.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. ΧΑΧΑΧΑ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!

      Delete
  9. Πολύχρονηνα είσαι και πάντα με υγεία!Στα γενέθλιά μου απολαμβάνω τις ευχές της οικογένειάς μου και τα τηλεφωνήματα που παίρνω γεμάτα αγάπη!
    GFC:Δομνικη Σαρρη
    email:domniki70@hotmail.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Καλή σου επιτυχία!!!

      Delete
  10. Χρόνια πολλά!!!Ότι καλύτερο σου εύχομαι!!!
    Αυτό που μου αρέσει στα γενέθλια μου είναι τα δωράκια, δεν με νοιάζει αν είναι ακριβό ή φθηνό αλλά η σκέψη που είχε ο άλλος και ότι ναι τα θυμήθηκαν!!
    gfc: Eleftheria S.
    email: eleftheraki0000@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!!Εχεις δίκιο η κίνηση μετράει!!!Καλη επιτυχία!!!!

      Delete
  11. Χρονια σου πολλά! Παντα επιτυχιες.
    Εμενα μου αρεσει να φτιαχνω εγω την τουρτα των γενεθλιων την οποια θα κοψω το βραδακι σπιτι με τα αγαπημένα μου πρόσωπα.
    GFC: Maria Khouri
    email: mariakhouri31@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολυ!!!!Καλή σου επιτυχία!!!!

      Delete
  12. χρονια πολλα!!!λατρευω τη στιγμη που θα ανοιξω τη πορτα του σπιτιου μου και θα γεμισει με ευχες απο τους ανθρωπους που πραγματικα νοιαζονται για μενα!!!
    gfc + fb magdalene volonaki
    magvol_13@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!Είναι πολύ όμορφες οι ευχές από ανθρώπους που μας νοιάζονται.Καλή επιτυχία!!!!

      Delete
  13. Να περναω την ημερα με το αγορι μου
    Μονο οι δυο μας

    gfc marbourazana
    panos-lena@hotmail.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χμμμ και εγώ αυτό έχω σκοπό να κάνω σήμερα!!!!Καλή επιτυχία!!!!

      Delete
  14. πολύχρονη!με υγεία πάνω απ'όλα!λατρεύω να φτιάχνω την τούρτα με την κορούλα μου και να βάζει το δάχτυλό της μέσα!
    gfc: flora aga
    floranceaga@yahoo.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!Νομίζω ότι είναι το ωραιότερο δώρο αυτο!!!!Καλή επιτυχία!!!!

      Delete
  15. Εφ οσον πέρασα τα 39 , δεν θέλω να θυμάμαι τα γενέθλια μου απο εδώ και πέρα....χαχαχ πλάκα κάνω, απλα δεν τα θεωρω ξεχωριστή μερα για εμένα, μ αρέσει να περνώ την κάθε ημέρα μου σαν να είναι ξεχωριστή και ίσως η τελευταία μου.....

    gfc Mary Andreadaki / Peiraiki
    mairi_kostas@hotmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαχαχαχα μα είσαι πολύ μικρή ακόμα!!!!!!Καλή επιτυχία!!!!

      Delete
  16. Πολύχρονη και πάντα να περνάς καλά! Αυτό που μου αρέσει στα γενέθλια μου είναι ότι μοιράζομαι αυτή την μέρα μαζί με τους φίλους μου και περνάμε φυσικά υπέροχα!

    gfc: Kaitlyn Dulcet
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω!!!Και εσένα καλή επιτυχια εύχομαι!!!!

      Delete
  17. trelenomai na lamvanw dwrakia!
    gfc:PELI tselempi
    xronia sou pollaaaaaaaaaaaaa!
    pelit6@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!Καλη επιτυχία!!!!

      Delete
  18. Χρόνια πολλά!!!! :)
    Τη μέρα των γενεθλίων μου θέλω απλά να έχω δίπλα μου δικούς μου ανθρώπους και να κάνω το πιο απλό... να σβήνω κεράκια! :)
    gfc: Ms. Lollipop
    email: fraoula10@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!

      Delete
  19. χρονια πολλα με υγεια!
    τη μερα των γενεθλιων μου θελω ειλικρινεις ευχες απο αγαπημενα προσωπα.
    gfc Rafalena
    email elenatriant@yahoo.gr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ!!!!Οι ευχές των αγαπημένων μας προσώπων είναι οι ωραιότερες!!!Καλη επιτυχία!!!!

      Delete
  20. makari na kerdisw! k eidika tn maskara! <333 exw trela8ei maresei para polu! ;)

    kisses

    http://fashionsugarbubbles.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Καλη επιτυχια!!!Σε παρακολουθω ανεληπως!!!

      Delete
  21. Ευτυχισμένα γενέθλεια κοπέλα μου! Να τα χαρείς όπως εσύ επιθυμείς και πάνω απ' όλα νε έχεις δίπλα σου αγαπημένα σου πρόσωπα. Εγώ στα γενέθλιά μου, δυστυχώς δεν θα θυμούνται αυτοί που θα έπρεπε... αλλά όλα καλά!
    Σ' εχαριστουμε για τον υπέροχο διαγωνισμό!
    GFC:ΜΑΡΙΑ Π. (BeautyGirl)
    e-mail: marizavon@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mαρακι μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!Καλή επιτυχια!!!!!

      Delete
  22. Χρόνια σου πολλά και ό,τι επιθυμείς!!! Αυτό που μου αρέσει τη μέρα των γενεθλίων μου είναι η τούρτα!!!
    GFC: ΛΙΝΑ
    e-mail: xlina28103@yahoo.gr

    ReplyDelete
  23. Χρόνια πολλά! Να είσαι πάντα ευτυχισμένη!
    Την ημέρα των γενεθλίων μου ασχολούμαι με τον εαυτό μου (κομμωτήριο, αισθητικός,...)και προσπαθώ να περνώ όσο πιο όμορφα μπορώ!!
    Eva Kasapi
    evankass@gmail.com

    ReplyDelete
  24. Στα γενεθλεια ναι φυσικα η αγαπη που δεχομαι
    αλλα και τα μικρα δωρακια,οι ευχες απο φιλους και συγγενεις
    η ΤΟΥΡΤΑ,η εξοδος...και τι δεν μ'αρεσει στην τελικη :P


    ELeni Vlaxou
    tomatisoutalithoro@gmail.com

    ReplyDelete
  25. νασαι καλα που μας σκεφτεσαι!
    gfc:Basw Tzimopoulou
    baswtzimopoulou@yahoo.com

    ReplyDelete
  26. Να τα χιλιάσεις κοπέλα μου!!!
    Ευχαριστούμε για το διαγωνισμό!!!
    Angelmary
    angelmaryklmt@gmail.com

    ReplyDelete
  27. Χρόνια πολλά!!! Μ'αρέσει να βγαίνω έξω με τους φίλους μου)
    Lulu
    redalepou at yahoo dot com

    ReplyDelete
  28. poluxronh!exeis gene8lia thn idia mera me ton sugxwremeno patera mou :(ta gene8lia mou den ta giortazw giati thn epomenh mera pe8ane h mana mou.polu mauro mnm :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exw xasei k egw ton patera mou alla kathe xrono ta giortazw kai kanw polla apo auta pou ekana mazi tou ekeini tin imera!!!etsi ton krataw zwntano mesa mou.

      Delete
    2. sumpiptoun oi hmeromhnies kai den mou ka8ete kala. alla oxi oti 8a arnh8w gluka kai dwra ;)

      Delete
  29. Χρόνια πολλάάάάά!!! :D Αυτό που λάτρευω εγώ την ημέρα των γενεθλίων ειναι η υπεροχή τούρτα φτιαγμένη απο τα χεράκια της μαμάς, πάντα!!
    dina14-7@hotmail.com

    ReplyDelete
  30. χρόνια σου πολλά.αυτο που αγαπάω ειναι να ανοιγω τ αδωρά που μου φέρνουν.
    email: maria_tsag@yahoo.gr

    ReplyDelete
  31. μου αρέσει να είναι με φίλους και να περνάω καλά.
    gatakis1@yahoo.gr

    ReplyDelete
  32. Ηappy Birthday!
    Η μέρα των γενεθλίων είναι πάντα ξεχωριστή και την απολαμβάνω πάντα με αγαπημένα πρόσωπα:-)
    harapard@gmail.com

    ReplyDelete
  33. τα δώρα φυσικά και να περνάω καλά με αυτούς που με αγαπούν πραγματικά.
    fiorentinas10@yahoo.gr

    ReplyDelete
  34. η τούρτα και τα δώρα.....
    email: omorfonios10@yahoo.gr

    ReplyDelete
  35. χρόνια σου πολλά...τα δωράκια φυσικά....
    erotiara86@yahoo.gr

    ReplyDelete
  36. μου αρέσει να είμαι με αγαπημένα πρόσωπα
    tsag.li@yahoo.gr

    ReplyDelete
  37. τουρτίτσα και καλή παρέα....
    rui_costa_the_greek@yahoo.gr

    ReplyDelete
  38. χρονια σας πολλα.μου αρεσει να ειμαι με αγαπημενα ατομα και να περναω καλα.
    gargadouas@yahoo.gr

    ReplyDelete
  39. na anoigw ta dwrakia mou
    email: boulaboula10@yahoo.gr

    ReplyDelete
  40. Χρόνια σου πολλά!! με καλούς φίλους που αγαπάς και σε αγαπούν!
    kiki.karap@gmail.com

    ReplyDelete
  41. ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑ!!!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    FB:ΓΩΓΩ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ
    gfc:ΓΩΓΩ ΝΙΑΦΑ
    email:niafageorgia@yahoo.gr

    ReplyDelete
  42. Χρόνια σου πολλά!!
    μου αρεσει να τα περνω με την οικογενεια μου !!!
    gfc:karagiorgou eudoxia
    eudoxia64@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Χρόνια σου πολλά,καλά και ευτυχισμένα!!!
    gfc:papinoula
    fb:Katerina Kat
    email:papinoula@hotmail.com

    ReplyDelete
  44. Πολύχρονη, ότι επιθυμείς !!!
    Αυτό που μ'αρέσει την ημέρα των γενεθλίων μου είναι ... οι εκπλήξεις !!!
    GFC:tania
    ouranos0@gmail.com

    ReplyDelete
  45. Aγαπω τις εκπληξεις...εστω και την τελευταια στιγμη
    titamou@gmail.com
    gfc titamou
    fb Maria Alexiadou

    ReplyDelete
  46. like
    anna.tsolaki@gmail.com
    gfc Anna Tsolaki
    fb Anna Tsolaki

    ReplyDelete
  47. ti teleia dorakia!! to agapimeno mm pragma sta genethlia einai i tourtaaa miam <3 trelenome gia gluka haha :P
    to email m einai : hellokittyetf@hotmail.com

    ReplyDelete
  48. Na pernao kala me ligous kai kalous filous :)
    Eyxaristoume gia to giveaway!
    email: domniki.chatzaki@gmail.com

    ReplyDelete
  49. xronia polla
    gfc marina gm
    ma-rine@live.com

    ReplyDelete
  50. ΧΙΛΙΑ ΧΡΥΣΑ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ!! ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΤΡΟΥΛΗ ΜΟΥ!! GFC:GIOTA PANAGIOTOPOULOU email:giota.panagiotopoulou@gmail.com

    ReplyDelete
  51. Χρόνια σου πολλά και ευτυχισμένα! Ότι επιθυμείς! Η ημέρα των γενεθλίων είναι πολύ ξεχωριστή και θέλω να την μοιράζομαι με τους δικούς μου!
    gfc: katinaki
    katinaki@gmail.com

    ReplyDelete
  52. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΑ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ!!!
    ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΙΩΝ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΘΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΜΕΣΟΝ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!!
    gfc: revek_25
    e-mail: revek_25@yahoo.com

    ReplyDelete
  53. xronia sou polla!!!!!!!!!!ygeia kai poli omorfia sthn zwh sou!!!!
    gfc:olgakiprive
    fb:olga mo

    ReplyDelete
  54. Χρόνια σου πολλά καλή μου!!! Εγώ πάλι που έχω 2 ονομαστικές εορτές & γενέθλια & δεν τα θυμάται κανένας το μόνο που με χαροποιεί είναι να ακούσω & ένα χρόνια πολλά!!! Υπέροχα δώρα!!!
    GFC: RenataD
    E-mail: dj_renata@hotmail.com

    ReplyDelete
  55. xronia pollaaaa
    gfc:maria xrisafi
    email:maria xri glyka

    ReplyDelete
  56. teleia dwrakiaaa!
    gfc:sissi
    whitem at hotmail dot com

    ReplyDelete
  57. αα χρονια σου πολλα τωρα ειδα την αναρτηση σου ο,τι επιθυμεις γλυκια μου!!
    χμ..στα γενεθλια μου αυτο που θελω πιο πολυ ειναι να περασω τη μερα με τους αγαπημενους μου το αγορι μου τους φιλους την οικογενεια μου..ολα τα αλλα ερχοντα αμα εχεις καλη παρεα!

    εγινα αναγνωστρια σου
    caramellitsa

    caramellitsa@hotmail.com

    filiaaa

    ReplyDelete
  58. teleia teleia teleia!!!!!!! xronia polla !!! na ta ekatostiseis!!!!! latrevo sta genethlia moy na vlepo to domatio gemato dora!!!! me polla peritiligmata!!!! (xixixixxixi)
    maresei na ta skizo apo tin xara moy!!!!
    to mail moy einai pink_queens@hotmail.com

    ReplyDelete
  59. Να τα χιλιασεις!!!!Ανυπομονω για την τουρτα:-))
    gfc blublu
    katnatasha(at)gmail(dot)com

    ReplyDelete
  60. Χρονια σου πολλα!!!λατρευω τα ξετυλιγω δωρακια!!
    gfc Marilena Kat
    marilou_kat(at)hotmail(dot)com

    ReplyDelete
  61. Να τα εκατοστήσεις!!! Άργησα κάπως βέβαια...

    Επειδή δεν έχω και εγώ γιορτή που συνήθως σε θυμούνται όλοι...Αγαπώ πολύ αυτούς που με θυμούνται!!!!

    GFC Zampia Vernadaki
    E-mail: Zampiav@gmail.com

    Καλή επιτυχία σε όλους!

    ReplyDelete
  62. Χρονια πολλα !!αγαπω τα δωρακια!!

    ReplyDelete
  63. Στα γενεθλια τ καλυτερο ειναι οι εκπληξεις με τουρτες :P
    x.risoulitsa@hotmail.com

    ReplyDelete
  64. na ta ekatostiseis koukla!!! teleia dwra!!!

    gfc: c'est moi
    email: sizebeauty@gmail.com

    ReplyDelete
  65. gfc johnmspt
    trelocat@gmail.com


    λατρευω να ξετυλιγω δωρακια!!

    ReplyDelete
  66. Να τα εκατοστήσεις!!!
    mail: vasostavr@yahoo.gr
    gfc: vaso851

    ReplyDelete
  67. Χαίρομαι να περνάω τα γεννέθλιά μου με τους φίλους μου και τήν οικογένειά μου και ιδίως επειδή δεν έχω γιορτή οπότε χαίρομαι διπλά να με θυμούνται οι άνθρωποι που αγαπώ!e- mail:pkanelli@hotmail.com gfc:kanelli papadaki

    ReplyDelete
  68. teleio;)
    gfc: Andreas Panousiakis
    andreaspan@hotmail.gr

    ReplyDelete
  69. Χρόνια σου πολλά, αν κ λίγο αργά!
    Αυτό που μου αρέσει την ημέρα των γενεθλίων μου, είναι να περνάω όμορφες στιγμές με τους φίλους κ την οικογένειά μου!
    faioula86@gmail.com

    ReplyDelete
  70. Χρόνια καλά κι ευτυχισμένα σου εύχομαι!
    Στα γενεθλιά μου μ' αρέσει να περιτριγυρίζομαι από φίλους μου, τίποτα άλλο δεν με ευχαριστεί τόσο.
    GFC Katerina Dk
    kathrinoula@hotmail.com

    ReplyDelete
  71. Xronia sou polla kouklara mou!!
    Ayto pou mou aresei th mera twn gene8liwn mou einai oti enw megalwnw synexizw na paramenw paidi... :) Yperoxo synais8hma!!
    gfc: Xrysafaki
    chrysaaroniadi@gmail.com

    ReplyDelete
  72. xronia sou pollaaaa! polyxroni!!!!emena mou aresei h stigmi pou svinw ta kerakia kai gyrw mou mou tragoudoun xronia polla oi dikoi mou anthrwpoi. ti pio omorfo??

    ReplyDelete
  73. ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ-ΠΟΛΛΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΥΓΙΗΣ,ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΚΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!!!Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΠΟΤ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΩΡΟ...ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΕΡΝΟΤΑΤΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΑΣ,ΩΣ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΔΩΡΑ!!!
    GFC:olga
    e-mail:olgaristani@yahoo.gr
    twitter:kerel2
    ΚΑΙ Σ'ΕΜΑΝΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΔΩΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΒΕΒΑΙΑ!!!

    ReplyDelete
  74. Χρόνια πολλά!!! Να σαι πάντα ευτυχισμένη και χαρούμενη! Την ημέρα των γενεθλίων μου μου αρέσει να είμαι με τα αγαπημένα μου πρόσωπα και μου αρέσει να δέχομαι ευχές από τα άτομα που αγαπώ!

    gfc:mazy_crf
    e-mail:mazy_crf@hotmail.com

    ReplyDelete
  75. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ...ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΤΩΝ ΓΕΝΕΘΛΕΙΩΝ ΜΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ

    ReplyDelete
  76. Χρόνια πολλά με υγεία! Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στα γενέθλια είναι πως είμαι η star της ημέρας!!!
    glykoparamithenia1984@gmail.com

    ReplyDelete
  77. χρόνια πολλά!!!!!!!!!!!!! happy_xara@yahoo.gr
    αγαπάω να έχω δίπλα μου ΜΟΝΟ αυτούς που μ αγαπάνε

    ReplyDelete
  78. τα πολλά δώρα......
    elenitca1985@yahoo.gr Φιλιά

    ReplyDelete
    Replies
    1. στο gfc elena1985 Έκανα λαθάκι από τη βιασύνη

      Delete
  79. Την τουρτα :$
    pathofcandy@hotmail.com

    ReplyDelete
  80. απιστευτο δωρο
    το παρτυ μου αρεσει
    iiiplaymobil@hotmail.com

    ReplyDelete
  81. υπεροχα ειναι πραγματικα!

    ReplyDelete
  82. την μουσικη
    kwctaccheckmachine@hotmail.com

    ReplyDelete
  83. οι φιλοι, τα φωτα, η τουρτα
    ΟΛΑ
    hatersgate@hotmail.com

    ReplyDelete
  84. teleio
    fb:vi sta
    email:vickysta008@yahoo.com

    ReplyDelete
  85. η παρέα μου αρέσει :) iplaymobil@hotmail.com

    ReplyDelete
  86. τα δωρα φιλεεεε vagheartbreaker@hotmail.gr

    ReplyDelete
  87. Χρόνια πολλά να τα εκατοστήσεις!! Αυτό που μου αρέσει στα γενέθλια μου είναι που βλέπω όλους μου τους φίλους μαζί!!
    deccy_calala@hotmail.com

    ReplyDelete
  88. Χαιρομαι που τοσα ατομα με σκεφτονται
    ...

    ReplyDelete
  89. *ολοι ειναι χαρουμενοι και αυτο μου αρεσει .. coconuttreee@hotmail.com

    ReplyDelete
  90. Χρόνια πολλά! Εγώ στα γενέθλια μου χαίρομαι τους καλεσμένους, την μουσική και την τούρτα. burazanamar@hotmail.com

    ReplyDelete
  91. iiplaymobil@hotmail.com
    τα δωρα:D

    ReplyDelete