Friday, 7 September 2012

Tag 10 items i would repuchase

Hello Beauties!!!!!

Tι μου κάνετε????Εγώ σήμερα είμαι χαρούμενη γιατί αυτό είναι το πρώτο tag πόστ που κάνω και η ''αιτία'' για να γραφτεί είναι η φίλη μου η Μαρία και το πολύ ωραίο της blog The World of Beauty .

Tο συγκεκριμένο ποστ λοιπόν όπως θα έχετε καταλάβει είναι τα 10 πράγματα που θα ήθελα να ξανά αγοράσω και πάμε να αρχίσουμε....

 

1) Σαμπουάν LE PETIT MARSEILIAIS με γάλα Καριτέ και Μέλι.Είναι για ξηρά και ταλαιπωρημένα μαλλιά.Το χρησιμοποίω περίπου εδώ και 1 μήνα και είμαι πολύ ικανοποιημένη γιατί αφήνει τα μαλλιά μου πάρα πολυ απαλά,έχω δει αλλαγή στις ξηρές και ταλαιπωρημένες απο τις βαφές άκρες μου,μυρίζει υπέροχα και δεν μου λαδώνει τα μαλλιά γρήγορα.Βασικό για εμένα!!!!!



 2) Τονωτική λοσιόν απο την bioten  με Νούφαρο και VITAMIN E για ξηρό και ευαίσθητο δέρμα.Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ .



3) Υγρά μαντηλάκια ντεμακιγιάζ POM PON για ευαίσθητα δέρματα κατάλληλο για μάτια και πρόσωπο με ρετινόλη και ευεργετικά συστατικά γάλακτος που δρουν προληπτικά στα σημάδια της γήρανσης.Τα έχω πάρει μέχρι τώρα 3 φορές και θα τα ξαναπάρω σίγουρα.



4) Κρέμα χεριών της avon απο την σειρά skin so soft.Ιδιαίτερα ενυδατική αλλά το κακό της είναι πως αφήνει μια ελαφριά λιπαρότητα αν το δέρμα δεν είνα πραγματικά ξηρό.



 5) essence make-up soft and natural 04 light caramel.Το χρησιμοποιήσα όλο το καλοκαίρι και τώρα θέλω να αγοράσω ένα τόνο πιο ανοιχτό για το φθινόπωρο.Είναι ποιοτικό και οικονομικό.Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ .



  

6 ) Μάσκαρα superCurlacious απο την Avon.Έκανα πρόσφατα ένα ποστ για την συγκεκριμένη μάσκαρα και μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα της εδώ .Είναι μια απο τις αγαπημένες πια.



 7)Εlf Baked blush στην απόχρωση rich rose.Το χρησιμοποίησα πολύ πολύ πάρα πολύ και δείτε πόσο έχει ακόμα.Όταν τελειώσει θα το παραγγείλω σίγουρα και σκέφτομαι να πάρω και κάποιο απο τα υπόλοιπα χρώματα.Η τιμή του αν θυμάμαι καλα ήταν 1.63 ευρώ.Μπορείτε να δείτε περισσότερα εδώ .




 
8) Αvon sleeptherapy σε μορφή balm.Δυστυχώς δεν θυμάμαι καθόλου τιμή.Αν σας ενδιαφέρει ένα πιο αναλυτικό ποστ για την χρήση του και άλλα αφηστε μου σχόλιο.




9) Κολώνια celebre απο την Avon.Την έχω πάρει πολλές φορές μέχρι τώρα και θα την ξαναπάρω σίγουρα.Έχει ένα ευχάριστο και λουλουδάτο άρωμα που αφήνει μια αίσθηση δροσιάς.Εγώ προσωπικά το χρησιμοποιώ καθημέρινα όλο τον χρόνο.Η μυρωδιά του για εμένα δεν έχει εποχή.




10) Αυτό το βερνίκι το κατάευχαριστήθηκα όλο το καλοκαίρι.Ονομάζεται happy n cheap και είναι το νούμερο 745.Η τιμή του ήταν 2 ευρώ και η διάρκεια του καταπληκτική!!!!


Αυτά λοιπόν είναι τα 10 πραγματάκια που σίγουρα θα ξανά αγόραζα...
Περιμένω την γνώμη σας και φυσικά μπορεί όποια θέλει να κάνει το ίδιο tag.Θα το δω με μεγάλη χαρά....


Μέχρι την επόμενη φορά...ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!



και κορίτσια μου μην ξεχνάτε το giveaway που τρέχει...Πάρτε μέρος!!!!!!!!

4 comments:

  1. Δεν είχα ξανακούσει μέχρι τώρα για τη μάρκα happy n cheap αλλά το χρώμα είναι πραγματικά πολύ όμορφο!!!! Φιλάκια!!!

    ReplyDelete
  2. se ekana tag se ena blog post http://missmadden923.blogspot.gr/2012/09/tag-blog-httpcosmeticgirls.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. egine Maraki mou!!!Se euxaristw!!!!

      Delete
  3. Βανέσσα μου, πολύ ωραίο το post σου! (Σ' ευχαριστώ για την αναφορά σε μένα και στο blog μου!) Λοιπόν, από την σειρά LE PETIT MARSEILIAIS είχα πάρει το καφέ μπυκαλάκι που είναι για βαμμένα μαλλιά & ανταύγιες (έχει κάτι με Henna)και το χρησιμοποιούσα όταν είχα βάψει τότε τα μαλλιά μου αντάυγιες. Το έχω ακόμη και θα το ξαναχρησιμοποιήσω (ευτυχώς μου το θύμισες) τώρα που θα βάψω τα μαλλιά μου.
    Πρόσφατα πήρα την λοσιόν της bioten από την πράσινη σειρά, και συμπλήρωσα όλη την πράσινη σειρά (σύντομα review post!)
    To sleeptherapy balm όλο έλεγα θα την πάρω όλη την σειρά γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα και όλο το άφηνα!
    Και για το celebre τι είχα πάρει παλιότερα (και πολλές φίλες μου) και μπορώ να πω πως είναι από τα πιο ωραία αρώματα της Avon!
    Να έχεις ένα ομορφο Σ/Κ!

    ReplyDelete