Monday, 1 October 2012

Haul essence and lovie!!!!

Hello My Beauties!!!!

Καλό μήνα σας εύχομαι και να είστε όλες καλά!!!

Σήμερα σας έχω ένα μικρό haul με τις δύο αγαπημένες εταιρίες των περισσότερων κοριτσιών...Εssence και Lovie!!!

Πάμε λοιπόν να αρχίσουμε...

* πινέλα απο την essence...essence eyeshadow brush και smokey eyes brush.
Το πρώτο πινέλο που είναι για να απλώνεις την σκιά είναι καλούτσικο δλδ τα 2 ευρώ που δίνεις δεν πάνε χαμένα,το άλλο όμως που είναι σαν blending brush μαδάει...δεν με ικανοποιήσε.Η τιμή του ήταν 1.79


*Παρακάτω θα δείτε 2 eyeliner σε στυλό και ένα μολύβι για τα φρύδια.Το μολύβι για τα φρύδια είναι στο 02 brown.Είμαι πολύ ικανοποιημένη,είναι αρκετά σταθερό.Τα eyeliner από την essence superfine με τρέλανε.Αφήνει μια αρκετά έντονη γραμμή και μένει σταθερό στο μάτι για ώρες.Επιπλέον έχει μια λεπτή μυτούλα που βοηθάει στο γνωστό cat eye.Η τιμή του ήταν κοντά στα 3 ευρώ...Το άλλο που θα δείτε όμως είναι της εταιρείας Amuse το πήρα απο το site cherry culture.Για την ακρίβεια έκανε μια φίλη μου παραγγελεία απο εκεί μου είπε πως το έχει μονο 1 λύρα και λέω ας το δοκιμάσω...Όχι δεν με ικανοποίησε και αυτό γιατί η γραμμή που αφήνει είναι γκρί και όχι μαύρη...Τουλάχιστον δεν μου κόστισε ακριβά.







*Όπως σας έχω ξαναπεί το μαγαζί εδώ στην περιοχή μου φέρνει ανα διαστήματα προίοντα απο προηγούμενη σειρά της essence.Οπότε μόλις είδα στα ράφια την σειρά rebels τσάκωσα το lip and cheek pot.H τιμή του αν θυμάμαι καλά ήταν γύρω στα 3.50 ευρώ.Έχετε ακούσει ήδη πολλλα για αυτό ας μη πω και άλλα.Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη.

 
  
*Ακόμα πήρα δύο λιπ μπαλμ.Το ένα ονομάζεται glossy lipbalm με άρωμα κερασιού.Πολύ πολύ ζουμερό lip balm,αφήνει πραγματικά μια υφή gloss.Το επόμενο είναι απο μιά καινούρια σειρά kiss care love και πραγματικά σας το συστήνω ανεπιφύλακτα.Έχω μια τρέλα με τα λιπ μπαλμ όπως ξέρετε και το συγκεκριμένο έχει μια υφή εξαιρετική,δεν κολλάει τα χείλη,τα ενυδατώνει σε βάθος.Βγαίνει σε 4 γεύσεις...Τσιχλόφουσκα αυτο που έχω και εγώ,πορτοκάλι,βατόμουρο και κερασι.Η τιμή του είναι 1.59.Το αγαπώ και σίγουρα θα το ξαναπάω.Έχω ξετρελαθεί μαζί του.



 *Το επόμενο είναι η μάσκατα 2in1 volume mascara που σας έχω μιλήσει ηδη εδώ
και για αυτό δεν θα σας πω πολλά μόνο ότι αξίζει να της ρίξετε μια ματιά.


* Τέλος πήρα ένα βερνίκι σε ένα χρώμα που μόλις το είδα είπα σε θέλω τώρα.Πόλλες μπορεί να μου πείτε πως είναι κάπως δυσκολοφόρετο.Είναι απο την σειρά colour and go.Το μόνο νούμερο που βρίσκω για να σας πω είναι το 13 στη βάση του.Ελπίζω να σας το λέω σωστα...Και πήρα και το top coat για γρήγορο στέγνωμα.Δυστυχώς ξέχασα να το φωτογραφήσω αλλά νομίζω οι πιο πολλές το γνωρίζετε.Κάνει δουλειά όντως τα νύχια στεγνώνουν γρήγορα.Το βερνίκι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα για να σας πω διάρκεια.Αλλά θα έρθει ποστ σύντομα.Η τιμή του 1.50.

 Τώρα απο την εταιρεία lovie πήρα μόνο δύο πραγματάκια...
Πρώτα πήρα ένα blush που όμως εγώ αυτά τα χρώματα τα χρησιμοποιώ για σκιές.Σαν ρουζ δεν μου ταιριάζει. Είναι το νούμερο 19 και μου κόστισε μόνο 1.50 ευρώ.

Και το άλλο είναι ένα κραγιόν σε φανταστικό χρώμα.Κατάλληλο και για χειμώνα.Με πολύ καλή χρωματική απόδοση και ωραία υφή.Είναι και πολυ κρεμμώδες.Η διάρκεια του είναι έτσι και έτσι και μου κόστισε 2.50 ευρώ.Είναι το νούμερο 25.




Αυτά απο εμένα...Ελπίζω να σας αρέσουν...Έχετε δοκιμάσει κάποιο απο αυτά???

Περιμένω τα σχόλια σας!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΙΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

9 comments:

  1. H μάσκαρα τα σπάει! Κι εγώ πάω για 2ο σωληνάριο!

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραίες η αγορές σου...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστω πολυ πολυ!!!!!

      Delete
  3. h mascara einai agaphmenh. 8elw na dokimasw to balm!!

    ReplyDelete
  4. Καλά όλα είναι υπέροχα! Προχθές που βρέθηκα στο Hondos στην Ερμού στην Αθήνα κοιτούσα το μολύβι φρυδιών, το eyeliner, την μάσκαρα & το καινούργιο lip balm και ενώ ήμουν έτοιμη και σχεδόν αποφασισμένη να τ ααγοράσω, τελικά δεν τα πήρα και έφθγα με κάποια άλλα άσχετα από όσα είχα στη λίστα μου! Θα τα δείξω σύντομα. Πάντως την μάσκαρα & το lip balm θα τα πάρω την επόμενη φορά σίγουρα!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαρακι μου το λιπ μπαλμ να το παρεις οπωσδήποτε!!!Προσωπικά το έχω λατρέψει.Και τη μασκαρα φυσικα αλλα το λιπ μπαμ ειναι και οικονομικο αλλα και στην υφή πολυ πολυ καλό.

      Delete
  5. Foberi etairia i Essence!!!
    Ego genika pairno polla tetoia kalluntika. Kai Lovie, kai Golden Rose kai Essence (auta p leme ''ftina'' kalluntika) kai den ixa pote problima me kapoio proion. Oute ekane kako sto derma mou :)

    ReplyDelete
  6. εισαι απιστευτη !! ψαχνω τα προιοντα της essence εδω και καιρο και δεν μπορω να τα βρω, αλλα πιστευω οτι εκανα βλακεια που δεν κοιταξα στα Hondos. Μου ειχαν φερει απο την Γερμανια οι ξαδερφες μου μια μασκαρα, ενα λιπ γκλος και κρεμες σωματος και ητανε περα απο οικονομικα, τελεια στην εφαρμογη και στην ποιοτητα !! μπορεις να μου πεις απο που τα αγορασες ?? σε ευχαριστω πολυ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se euxaristw poli!!!!Ta vriskw se ena magazaki apo auta tou tupou 1 euro pou exei stand tis essence mesa sti thessaloniki stin perioxh pou menw.

      Delete