Friday, 19 October 2012

Βάση σκιάς απο την Nyx!!!!Review!!!!

Καλημέρα σας!!!!

Σε ένα μικρό ποστ σήμερα θέλω να σας μιλήσω για τη βάση σκιάς που πήρα στις αρχές του μήνα απο τα εγκαίνια του πρώτου καταστήματος Nyx που άνοιξε στην Ελλάδα.
Μπορείτε να δείτε φωτογραφίες εδώ.

Ήθελα να τη δοκιμάσω πρώτα για να μπορέσω να είμαι σίγουρη για το αποτέλεσμα και να σας πω την άποψη μου ολοκληρωμένα...

Επειδη λοιπόν έχω μια ευαισθησία στα μάτια δεν μπορώ να κρατησω μακιγιάζ πάνω απο 8 ώρες.Αρχίζουν να τρέχουν τα μάτια μου και να με φαγουρίζουν ειδικά εκείνες τις μέρες που φοράω και τους φακούς.Έτσι η δική μου γνώμη για το προιόν σχηματίστηκε μέσα σε αυτά τα χρονικά όρια....

Η προηγούμενη βάση που είχα ήταν απο την elf η οποία στο δικό μου μάτι δεν δούλεψε αλλά αφου την είχα είπα θα την τελειώσω και μετά θα δοκιμάσω κάτι άλλο.

Τα σχόλια και οι κριτικές που είχα διαβάσει για την βάση της Nyx στην πλειονότητα τους ήταν πολύ θετικά οπότε το θεώρησα πολύ καλή ευκαιρία να την πάρω αφού το βρήκα.

Η τιμή της είναι στα 6.95 ευρώ και βγαίνει σε 3 αποχρώσεις....Η δικιά μου είναι στο χρώμα του δέρματος,η οποιά προσωπικά με βοηθάει να καλύψω τα αγγεία που φαίνονται στο βλέφαρο αλλά και γενικά να έχει ένα ομοιόμορφο αποτέλεσμα...


Είμαι προσωπικά ευχαριστημένη απο την διάρκεια που έχουν οι σκιές μου.Δείτε και εσείς το αποτέλεσμα στην παρακάτω φωτογραφία...

 Επισης όπως βλέπετε δεν έχουν μαζέψει οι σκιές μου καθόλου.Το μόνο που μου χάλασε είναι το eye-liner και αυτό γιατί είχε πάει 12 και χασμουριόμουν,δάκρυσε το μάτι και καταλαβαίνετε...Στη συγκεκριμένη φωτογραφία ήμουν βαμμένη απο τις 5μιση το απόγευμα και αυτή ειναι γύρω στις 12 και κάτι πριν γυρίσω σπίτι και ξεβαφτώ....
Τα συμπεράσματα δικά σας...
Εγώ προσωπικά θεωρώ πως είναι ένα προιόν που δεν πήγαν τζάμπα τα λεφτά μου!!!!

Αυτά απο εμένα και περιμένω να μου πείτε την γνώμη και την εμπερία σας απο το συγκεκριμένο προιόν!!!!!

Θέλω να τονίσω πως το πόστ είναι καθαρά υποκειμενικό και κάτι που δούλεψε σε εμένα μπορεί να μην δουλέψει σε εσάς και το αντίστροφο!!!

ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!


9 comments:

  1. Maresei para ma para polu to blog sou ola sou ta post einai polu endiaferon kai idika auto... pou epsaxna kai ego polu kero mia kali vasi gia tis skies mou :D sigoura tha tin dokimaso :*

    http://missmadden923.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Πολύ καλή δείχνει!

    http://toothfairygardy.blogspot.gr

    ReplyDelete
  3. καλησπερα
    αο οτι ξερω βγαινει σε τρεις αποχρωσεις. λευκη, αυτη που εχεις και νομιζω μια μπεζ πιο σκουρα. την λευκη την εχω εγω αφου μου την εστειλε καταλαθος ενας πωλητης απο το ebay. κατι αλλο της Nyx ειχα παραγγειλει και εκανε λαθος αλλα μου ειπε να την κρατησω την βαση. και οντως ειναι πολυ καλη και θελει πολυ λιγη ποσοτητα!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eμένα η κοπέλα μου είπε πως ειναι διαθέσιμη στο κατάστημα μονο σε αυτο το χρώμα...

      Delete
    2. αν μπεις στο site της nyx θα βρεις και τις αλλες δυο αποχρωσεις. ισως αυτη να φερουν για αρχη....

      Delete
  4. H τιμή της είναι πάρα πολύ καλή! Περίμενα να είναι πιο ακριβή!

    ReplyDelete
  5. Πολύ ωραίο post! Μου αρέσει το αποτέλεσμα που βλέπω στη φωτο και η τιμή του είναι προσιτή θα έλεγα. Αν τύχει, θα τη δοκιμάσω! Α!, θα ήθελα να ρωτήσω η σκιά ποιας εταιρίας και Νο, είναι; Είναι από τις αποχρώσεις που λατρέυω!

    ReplyDelete
  6. φαίνεται τέλειο προϊόν!!έχω μια παρόμοια βάση από άλλη εταιρεία αλλά λόγω του ότι περιέχει paraben και θέλω να το αποφύγω γνωρίζεις αν το συγκεκριμένο περιέχει paraben?? σου συστήνω και το δικό μας blog θα χαρούμε αν μας ακολουθήσεις!!φιλιά!!http://angelandnastaziabeautyst.blogspot.gr/

    ReplyDelete