Wednesday, 14 November 2012

Avon Haul...again!!!!!

Γεια σας κορίτσια μου!!!

Ελπίζω να είστε όλες καλά και να περνάτε όσο πιο όμορφα γίνετε!!!!!

Όπως σας είχα πει πριν απο μερικές είχα κάνει κάποιες αγορές και πάλι απο την avon!!!
'Ηρθε λοιπόν η ώρα να τα δείτε...

Ας αρχίσουμε με ένα γενικό πλάνο!


-Ας αρχίσουμε με δύο μολύβάκια απο την σειρά color trend ένα σε σκούρο καφέ ( dark brown) και το άλλο σε τιρκουάζ ( turquoise ).Γράφουν έντονα και δεν είναι ούτε μαλακά ούτε σκληρά μια μέτρια δηλαδή κατάσταση αλλά δεν δυσκολεύουν καθόλου στη χρήση.Και ναι μου άρεσαν πολύ και σαν χρώματα...ειδικά το καφέ έχει γίνει απο τα αγαπημένα μου!!!!!!Κάνει το βλέμμα πιο γλυκό από ότι ένα μαύρο μολύβι.


- Ένα concealer πάλι απο την σειρά color trend.Το παίρνω χρόνια!Είναι σε μορφή στικ...Έχει μέτρια κάλυψη και είναι στην απόχρωση light!.Love it!!!!

- Super SHOCK mascara!!!Την είχα πάρει και παλαιότερα μου άρεσε και την ξαναπήρα αν και όσες παρακολούθειτε το blog  μου γνωρίζετε ποιά είναι η αγαπημένη μου από την avon.
Θα σας κάνω αναλυτικό ποστ για όλες τις μάσκαρα που έχω δοκιμάσει απο την avon!!!! ( δείτε την εδώ )

-Mια όζα ή μανό ή βερνίκι επίσης από την σείρα color trend στο χρώμα shell pink!


- Ακόμα πήρα μια διπλή σκιά απο την color trend...again!!!!!!Στην απόχρωση Chocolate kiss...εντάξει την έχω ερωτευτεί.Έχει φοβερή απόδοση και δεν το περιμένα γιατί αλλή μια που είχα παρει πολύ καιρό πριν δεν εγραφε καθόλου μα καθόλου όμως.Αυτή όμως είναι φανταστική και θέλω να δοκιμάσω και άλλες να δω αν ισχύει σε όλες ή αν αυτή έκανε την εξαίρεση.


- Και τέλος απο την color trend ( σας ζάλισα το ξέρω ) είναι 3 κραγιονάκια με κάλη απόδοση και ενυδατικά!!!Aπό διάρκεια το passion ( ένα ωραίο κόκκινο φωτείνο ) και το doll pink ( ένα ωραίο φούξια ) είναι αρκετά καλά.Γύρω στις 5 ώρες!!!!To τελευταίο στη φωτό επειδή μπορεί να μη φαίνεται λέγεται amethyst!!!!


-Ενα προιόν της avon που ήθελα να δοκιμάσω και το τσάκωσα μόλις το είδα σε προσφορά είναι το serum απο την σειρά planet spa με μεταλλικά στοιχεία απο την Μαύρη Θάλασσα.Το δοκιμάζω εδώ και δύο εβδομάδες και θα σας πω την γνώμη μου σύντομα!

- Και για το τέλος είναι οι πέρλες...Δίνουν ένα ωραίο ροζ χρωματάκι με λίγο shimmer.Αρκετά ευχαριστημένη είμαι απο την απόδοση του με αυτό που έχω θέμα είναι πως μου φεύγουν μερικές και αν δεν την δω και την πατίσω παεί!!!!!!Έβαψε!!!!!

Αυτά απο εμένα!!!
Αφήστε μου σχόλιο αν θέλετε να δείτε κάποιο από τα παραπάνω σε ποιό αναλυτικό ποστ!!!!Πέρα απο τα δύο που ήδη ανέφερα πως θα κάνω.
Και επίσης πείτε μου την άποψη σας σε περίπτωση που έχετε δοκιμασει κάποιο!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

* ΤΟ ΠΟΣΤ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ.

* ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ GIVEAWAY  ΜΕ ΤΑ EYESLICES ΠΟΥ ΤΡΕΧΕΙ....ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ.

18 comments:

  1. Καταρχάς, να τα χαρείς γιατί είναι όλα τόσο όμορφα! Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα! Από τα κραγιόν έχω τα passion & doll pink και είναι καταπληκτικά! (έχω γράψει γι' αυτά) Τα βερνίκια εντάξει ποτέ δεν τρελαινόμουνα αυτής της σειράς! Αλλά τα μολύβια ματιών είναι ένα απ' τα αγαπημένα μου! Ειδικά έχω το καφέ αλλά της παλιάς έκδοσης, σύντομα θα πάρω της νέας. Έχω ακούσει πολλή καλά λόγια για τις νέες σκιές και λέω να δοκιμάσω κι εγώ και μάλλον στις αποχρώσεις που πήρες που μου αρέσει για smokey eyes που συνήθως κάνω! Όσο για την μάσκαρα super Shock Max το έχω ξαναπεί είναι μία από τις πιο αγαπημένες μου (πολλών εταιριών) που έχω ξανά πάρει πολλές φορές!Είναι για μένα μια απ' τις ιδανικές!Φιλιά!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maraki mou se euxaristw poli!!!Agapw ta comments sou!!!!!

      Delete
  2. megeia!!!!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na eisai kala!!!Eimai idi melos sto blog mou!!!!!

      Delete
  3. παρα πολυ καλο haul.τα προϊοντα φαινονται πολυ καλα και με καλη αποδοση χρωματος... Ειδικα το τιρκουαζ το μολυβι νομιζω πως το λατρεψα..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exei poli kali apodosh nai!!!!!Se euxaristw poli!!!!

      Delete
  4. Καλοφορετα!! Πολυ ομορφα τα πραγματα που πηρες!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na eisai kala glikia mou!!!!Se euxaristw poli!!!!

      Delete
  5. Poli wraia!Exw kai egw 2 apo ta kragion:)Kaloforeta!
    http://thepiscessisters.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se euxaristw poli!!!!Eima idi melos sto blog sou!!!!

      Delete
  6. Με γεια!!!
    Από τη νέα σειρά της Colortrend πήρα δύο κραγιόν: το amethyst (super) και το flirt. Είναι ενυδατικά (όπως λες), αλλά δυστυχώς δεν διαρκούν πολύ (αυτό ισχύει για όλα τα κραγιόν που έχω!!!!)
    Επίσης αγόρασα τη διπλή σκιά (σε χακί αποχρώσεις). Πολύ καλή επίσης!!
    Το καλύτερο προϊόν όμως είναι το μολύβι ματιών σε μπλε χρώμα. Τρομερή απόχρωση!!! Το φοράω συχνά. Παρόλο που δεν με αρέσει το μακιγιάζ ματιών σε μπλε αποχρώσεις, αυτό το μολύβι με έχει "κατακτήσει"!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nai nai ta molibia exoun poli apodosh!!!Ma ta kragion gt dn sou kratane????Se euxaristw poli!!!!

      Delete
    2. Δεν πάρχει κραγιόν (ανεξαρτήτου τιμής και μάρκας) που να το διατηρώ!!!!
      Ξέρεις κάποιο προϊόν που να το σταθεροποιεί και να διαρκεί για ώρες;
      xxx
      Elena

      Delete
  7. Πολύ ωραίες αγορές ειδικά αυτά τα κραγιονάκια φαίνονται λαχταριστά! :P
    πολλα γλυκά φιλάκια :D

    ReplyDelete
  8. poly wraia t molivia!!!
    exeis vraveio!!!
    http://friendsofbeautyland.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. Με γεια σου!! :)
    Δεν έχω δοκιμάσει ακόμα την νέα σειρά αλλά λέω να τιμήσω τα κραγιονάκια!!

    ReplyDelete