Saturday, 24 November 2012

Αποτριχωτικές ταινίες προσώπου Nair!

Κορίτσια μου γειά σας!!!!

Σήμερα σε ένα μίκρο ποστ θα σας πω την γνώμη μου για τις ταινίες προσώπου Nair που πήρα πριν απο περίπου 3 μήνες.
Ήθελα να τις δοκιμάσω αρκετά πριν σας πω την γνωμή μου αν και μερικά προιοντα είναι απο αυτα που ξέρεις απο την πρώτη στιγμή αν σου κάνουν ή οχι.

Λοιπόν να σας πω πως προσωπικά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένη απο τις συγκεκριμένες ταινίες και γιατί....?
 ...γιατί αυτή τη στιγμή το επάνω χείλος μου είναι σα να έχει πάθει έγκαυμα!!!

Να πως έχουν τα πράγματα...

Οι ταινίες που πάντα έπερνα για το επάνω χείλος και της χρησιμοποιούσα μόνο εκει αποκλειστικά ήταν oι Veet!!!Νομίζω οι περισσότερες τις γνωρίζετε απο τα διάφορα προιοντα που βγάζουν για αποτρίχωση.
Όταν λοιπόν μου τελειώσαν και πήγα να πάρω νέες βρήκα στο σούπερ μάρκετ της Nair σε προσφορά και είπα εντάξει την ίδια δουλειά κάνουν όλες ας τις πάρω.



Έκανα λάθος όμως!!!!
Με τις veet ήμουν μαθημένη μια που δεν έχω και σκληρή τρίχα να αφαιρούνται με την πρώτη όλες οι τρίχες.Δηλαδή κάνοντας μια αριστερά και μια δεξιά στο πάνω χείλος να καθαρίζει τέλεια,χωρίς ερεθισμούς και ιδιαίτερη κοκκινίλα και τσούξιμο μετά.
Με αυτές την πρώτη φορά που το έκανα ήταν βράδυ και όταν την άλλη μέρα είδα πως δεν είχαν αφαιρεθεί όλες λέω οκ δεν έβλεπα καλά,δικό μου φταίξιμο.'Ομως είχα παρατηρήσει σε σημεία κάτι σας ξηροδερμία,δεν έδωσα και πολύ σημασία.
Την δευτερή φορά ήταν μέρα..άρα έβλεπα καλά όμως επειδή ήμουν βιαστική δεν επέμεινα στα σημεία που δεν είχαν βγει...Το άφησα έτσι, είπα ποιος θα το καταλάβει....Και πάλι όμως πρόσεξα πως το δέρμα μου ήταν κάπως εκεί με την ενυδατική μου φυσικά πέρασε γρήγορα.
Και τώρα η τρίτη και φαρμακερή!!!Σίγουρα έχω ένα μερίδιο ευθύνης αλλά θεωρώ πως έδωσα στο προιον ευκαιρία να μου αποδείξη την αξία του.
Όταν λοιπον την Τεταρτη το πρωι πήγα να τις αφαιρέσω και είδα πως πάλι δεν είχε αποτελέσμα και αφού το κερί είχε πια κρυώσει ( γιατί το τρίβω πρώτα να ζεσταθεί με τα χέρια μου όπως έχω κάνει πολλές φορές με τις Veet ) είπα να κάνω στα σημεία που δεν είχαν καθαρίσει το κερι επαννηλημένα....Λάθος μου ναι αλλά που να φανταστώ πως χρησιμοποιημένες ήδη ταινίες πραγμα που σημαίνει χωρίς πολύ προιόν επάνω και κρύες,χωρίς καν να τραβάω δυνατά γιατί ξέρω πόσο ευαισθητη περιοχή είναι θα έκανε τέτοια ζημιά!!!
Πάντα μα πάντα απλώνω ελαιόλαδο μετά το κερι και ποτε δεν είχα θέμα...
Έτσι και αυτή τη φορά έβαλα το ελαιόλαδο επάνω και περίμενα όσο περνάει η ώρα να ξεκοκκινίσω ( όπως συνήθως τόσα χρόνια ).
 Δεν έγινε τπτ αντίθετα είναι σαν να έχω ένα μικρό έγκαυμα επάνω,είναι ξηρό και τώρα έιμαι με bepanthol και ενυδατικές.
Σίγουρα έχω ένα μερίδιο ευθύνης για την επαναλαμβανόμενη κίνηση που έκανα στα σημεία αυτά αλλά αν το προιόν έκανε σωστά τη δουλεία του δεν θα χρειζόταν.
Δεν είναι ο καιρός να πετάμε πράγματα,έτσι και εγώ ενώ τις 2 πρωτές φορές είδα πως δεν κάνει δουλειά είπα να του δώσω και άλλη ευκαιρία!!!Αλλά ως έδώ...
Απο δω και πέρα θα γυρίσω στο προιον που με είχε βολέψει και θα είμαι πολύ πιο προσεχτική.


Να είστε και εσείς πολύ προσεχτικές και επίσης αν έχετε να μου προτείνετε και κάποιον άλλο τρόπο πέρα απο το κερί αφήστε μου σχόλιο...
Ρεζίλι έγινα με τις ιδέες μου αλλά απο το να σας το κρύψω καλύτερα να γνωρίζετε και το προιον και τους κινδύνους!!!!

Αυτά απο εμένα...
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

1 comment:

  1. veet και πάλι veet!! εγώ είμαι κατευχαριστημένη με αυτή τη μάρκα! δεν την αλλάζω με τπτ! φιλάκια καλή μου!!!

    ReplyDelete