Monday, 28 January 2013

Beauty Tag!!!!!

Γειά σας κορίτσια μου!!!!

Σήμερα θα κάνω ένα πόστ που απο καιρό ήθελα να κάνω όμως είχα άλλα θέματα σε προτεραιότητα!!!!
Τα κορίτσια που με έκαναν tag είναι η Ντίνα απο το ...Beauty in Pink... και η Μαργαρίτα απο το blog Maggie Depp
Σας ευχαρίστω πολύ κορίτσια!!!!!

Πάμε να αρχίσουμε με τις ερωτήσεις...

1) Τι θεωρείτε πραγματική ομορφιά???
 Πραγματική ομορφιά για εμένα είναι αυτό που εκπέμπουμε!!!!!Αν ψυχολογικά δεν είμαστε καλά και αν μέσα μας δεν νιώθουμε αυτοπεποίθηση για τον εαυτό μας όσο μακίγιαζ και έχουμε στο προσωπό μας,όσο όμορφο και αν το έχουμε κάνει δεν θα δείχνουμε όμορφες!!!!Όταν η ψυχή μας λάμπει,λάμπει και το πρόσωπο μας!!!!

2) Ποιά είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσων αφορά τα κραγιόν???
Γένικα έχω μια αγάπη στα κραγιόν και έχω πολλά και καλά απο διάφορες εταιρείες αλλά τα αγαπημένα μου είναι αυτά απο την MAC.Ξέρω είναι τσιμπημένα για αυτό και προτιμώ να τα παίρνω πάντα σε περιόδο προσφορών.

3) Ποιά είναι η αγαπημένη σας εταιρεία όσων αφορά τα foundations & τις πούδρες???
 Αγαπημένη μου εταιρεία στα foundations είναι η Bourjois.Είναι μια αγάπη που αναπτύχθηκε πριν απο μερικούς μήνες αλλά έχω ξέχασει οποιοδήποτε άλλο foundation έχω χρησιμοποιήσει προηγουμένως.Για τις πούδρες δέν έχω να σας πω πολλά.Αυτή που έχω πάρει και έχω ξάναπάρει και ξανά και ξανά είναι της Avon!!!!Έχει πολύ καλή κάλυψη και διάρκεια.

4) Ποιόν τρόπο προτιμάτε για ντεμακιγιάζ ( μαντηλάκια,γαλάκτωμα)???
Αρχικά χρησιμοποιώ ένα διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών και αφαιρώ σκιές και μάσκαρα.Στη συνέχεια με ένα μαντηλάκι καθαρίζω το υπόλοιπο πρόσωπο και φυσικά στο τέλος χρησιμοποιώ ή έναν αφρό καθάρισμού ή κάποιο gel για βαθύτερο καθαρισμό.

5) Τι υπάρχει πάντα μαζί σας στη τσάντα σας από καλλυντικό προίον??Υπάρχει κάτι που δεν αποχωρίζεστε???
Στη τσάντα μου έχω πάντα μια μάσκαρα είτε κάποια που είναι για πιο καθημερινό μακιγιάζ είτε κάποια που έχω σε δείγμα,έχω σίγουρα ρουζ και φυσικά ένα ή και περισσότερα lip balms.Αυτό που σίγουρα δεν θα αποχωριστώ και έχω παντού σε τσάντες,μπουφάν κτλ. είναι ένα lip balm.Tα χείλια μου ειδικά το χειμώνα είναι σκασμένα κάθε μέρα,όλη μέρα.

6) Είναι μεσάνυχτα,είστε ξενυχτισμένες και νυσταγμένες θα αφιερώσετε χρόνο για το ντεμακιγιάζ σας???
Θα ξεβαφτώ σίγουρα αλλά θα παραλείψω το τελευταίο βήμα απο τα 3 που σας είπα παραπάνω ( στην ερώτηση 4 ).Θα χρησιμοποιήσω μόνο το ντεμακιγιάζ ματιών και τα μαντηλάκια.Αν δεν κάνω έστω αυτά όσο κουρασμένη και να είμαι δε μπορώ να κοιμηθώ απο τύψεις.χαχαχα!!!!!

7) Αγαπημένο βερνίκι νυχιών για αυτή τη σεζόν???
Δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο.Μου αρέσουν πολλά και τα χρησιμοποιώ εναλλάξ.Δεν κολλάω στη μόδα.Δηλάδη αν αυτό που μου αρέσει είναι ένα καφέ χρώμα και φέτος οι τάσεις επιβάλλουν άλλα χρώματα δεν θα σταματήσω να το αγαπώ και να το φοράω.

8) Τι σας αρέσει να τονίζετε πάνω σας???Ποιό είναι το δυνατό σας σημείο???
Νομίζω πως προτιμώ να τονίζω τα χείλη μου με έντονα κραγιόν.Ούτως ή αλλος χρόνια τώρα στα μάτια προτιμώ τις πιο φυσικές αποχρώσεις με εξαίρεση τις στιγμές που επιθυμώ ένα smokey μακιγιάζ αλλά σπάνια και περισσότερο τους χειμερινούς μήνες.Το καλοκαίρι μου αρέσει το φωτεινό,καθαρό βλέμμα.Όποτε ναι νομίζω πως τονίζω τα χείλη περισσότερο παρόλο που τα περισσότερα κοπλιμέντα θα τα πάρω για τα μάτια μου οπότε ίσως και να είναι το δυνατό μου σημείο.

9) Συμπληρώστε τη φράση ''Μακιγιάζ για εμένα σημαίνει...''???
Σημαίνει δημιουργία...ανάδειξη των χαρακτηριστικών μου αλλά και ένας πολύ ευχάριστος τρόπος να χαλαρώσω.

10) Ψεύτικα μαλλιά,ψεύτικα νύχια,ψεύτικα μάτια...ομορφιά ή ανασφάλεια???
Νομίζω περισσότερο είναι πειραματισμός...μου πάει,δεν μου πάει!!!!Παρόλα αυτά όποια το κάνει καλά κάνει και το κάνει αφού η ίδια νιώθει καλά με τον εαυτό της.Μόνο εκείνη ξέρει αν είναι ανασφαλής και αν νιώθει όμορφη.

Αυτό ήταν το tag!!!!Eλπίζω να σας αρέσει και φυσικά μπορεί να το κάνει όποια θέλει μπορεί να το κάνει.Θα χαρώ να διαβάσω και τις δικές σας απαντήσεις.

Αυτά απο εμένα!!!!
ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!
                  

6 comments:

  1. Replies
    1. Κοριτσιιι μου εσύ!!!!Σε ευχαριστώ!!!!!

      Delete
  2. Πολύ ωραίες απαντήσεις!
    xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!!!Πολλά φιλιά!!!!!

      Delete
  3. Μας άρεσε, μας άρεσε αυτό το Tag και φυσικά οι απαντήσεις σου! Φιλιά!!!

    ReplyDelete
  4. polu omorfo post k oraies apantiseis! s'eyxaristo p me aneferes! :D

    ReplyDelete