Saturday, 12 January 2013

H Nέα μου αγάπη! hand's and body cream: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ!!!

Γειά σας κορίτσια μου!!!!

Πώς είστε???

Κρύο εεεε????Κρύο κρύο!!!!

Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για τη νέα μου αγάπη!!!

Και δεν είναι άλλη απο την κρέμα χεριών και σώματος απο την εταιρεία Avgerinos!!!!!!!!

Όμως θέλω να σας πω και πως έφτασε στα χέρια μου...

Πρίν απο αρκετό καιρό ανακάλυψα την σελίδα τους στο fb και δελεάστηκα πάρα πολύ όταν είδα τα προίόντα τους!!Ήθελα να δοκιμάσω κάτι οπωσδήποτε αλλά επειδή ήξερα πως θα είναι στην έκθεση στη Θεσσαλονίκη έκανα υπομόνη.
Όταν λοιπόν ήρθε ο καιρός και η έκθεση άνοιξε,μίλησα με τη φίλη μου και γειτόνισσα Νίκη απο το Beauty tips by Niki που είχε την δυνατότητα να μπεί στην έκθεση γιατί εγώ όχι και της ζήτησα να μου πάρει την κρέμα και στη συνέχεια να βρεθούμε και να της δώσω τα χρήματα.Για αυτό και θέλω να της πω ένα ευχαριστώ που δεν μου αρνήθηκε!!!!

Πάμε τώρα να πούμε λίγα πράγματα για την επιχείρηση...

 Έχει την έδρα της στο Κορωπί άρα μιλάμε για ελληνικά προιόντα ( το γράφει και την συσκευάσια άλλωστε ).Ξεκίνησε από ένα πατέρα φαρμακοποιό πριν απο πολλά χρόνια ( 1964) και στη συνέχεια πέρασε στη κόρη του φαρμακοποιό επίσης.Τα προιόντα τους συνδιάζουν ευεργετικές πρώτες ύλες  με φαρμακοτεχνική εμπειρία.

Πιο συγκεκριμένα...

Η κρέμα που έχω εγώ είναι για τα χέρια και το σώμα.Μύριζει πραγματικά υπέροχα!!!Καραμέλα!!! 



δείτε τι όμορφη συσκευασία!!!


Μου αρέσει για πολλού λόγους...επειδή δεν έχει parabens αλλά περιέχει λάδι Macadamia και αιθέρια έλαια...επειδή έχει πάρα πολύ ωραία λεπτή υφή και άρωμα αλλά και απορρόφαται πολύ εύκολα πράγμα που ψάχνω απο κρέμες σώματος ειδικά μέσα στο χειμώνα που δεν μπορώ να περιμένω πολύ για να ντυθώ μετά το μπάνιο.Είναι ενυδατική και το άρωμα της ειδικά αν την απλώσω μετά το μπάνιο ( πράγμα που κάνω κάθε φορά απο τότε που την πήρα ) που οι πόροι είναι ανοιχτοί διαρκεί αρκετή ώρα.

Αν όμως το δέρμα σας είναι πολύ πολύ ξηρό ίσως και να μη σας βολέψει ή απλά να χρειαστείτε συχνότερη εφαρμογή.Για τις δικές μου ανάγκες η ενυδάτωση που μου δίνει με καλύπτει απόλυτα.



Ένα ακόμα θετικό για εμένα στη συσκευασία τους είναι πως υπάρχει και εσωτερικό καπάκι.Έτσι η κρέμα προστατεύται.







Είμαι λοιπόν πολύ ικανοποιημένη και αν με ρώτατε αν θα την ξαναπάρω το σίγουρο είναι πως θα το κάνω και αυτή τη φορά έχω σκοπό να δοκιμάσω και άλλα προιόντα.
Σίγουρα είμαι ευχαριστημένη και απο θέμα τιμής και ποιότητας αφού είναι 200ml και σε τιμή έκθεσης κοστίζει 6 ευρώ.Η κανονική του τιμή είναι στα 12 ευρώ αλλά νομίζω πως τα αξίζει.Και φυσικά να μη ξεχνάμε πως μιλάμε για ελληνικό προιόν!!!!!!!

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε στη σελίδα τους στο fb εδώ
και να ζητήσετε πληροφορίες για το που μπορείτε να τα βρείτε.Τα προιόντα τους βρίσκονται σε διάφορα καταστήματα ανά την Ελλάδα!!!!!!
Και φυσικά για δείτε όλα τα προιόντα και τις τιμές στο site  τους εδώ

Αυτά απο εμένα!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

To post είναι ενημερωτικό,όχι διαφημιστικο!!!!


12 comments:

  1. ax thelw ki egw!Exei kapoio katastima stin Athina?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koritsaki m nomizw mono mesa apo ti site tous!!!!!

      Delete
  2. φαίνεται τέλεια!!! δεν μπορούμε να την βρούμε σε κάποιο κατάστημα ε; επίσης πότε ήταν αυτή η έκθεση στην θεσσαλονίκη, είναι αυτήν την περίοδο;
    :)


    http://bebeautyfullgr.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε κατάστημα δεν νομίζω από όσο έχω δεί στη σελίδα τους το φβ.Η έκθεση έχει τελειώσει!!!!!

      Delete
  3. πολύ ωραία ανάρτηση! μπήκε wish list!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!!!Να το δοκιμάσεις όταν σου δωθεί η ευκαιρία!!!!

      Delete
  4. Λατρεύω τις νέες ανακαλύψεις!! Και η καραμέλα, τέλεια επιλογή! Ήδη έριξα μια ματιά στο site τους, οι συσκευασίες είναι πολύ όμορφες. Παιδικές και so cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι έχουν πολύ όμορφες συσκευασίες!!!!!!Η καραμέλα μοσχοβολάει την αγαπώ!!!!

      Delete
  5. με γειά σου Βανέσσα μου!!! φιλάκια!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Όλγα μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!Πολλά φιλάκια!!!!

      Delete
  6. Βανεσσάκι σε ευχαριστώ πολύ για την αναφορά σε εμένα!!! <3
    xxx

    ReplyDelete
  7. Τρελάθηκα με την πανέμορφη συσκευασία! Και το ότι δεν έχει parabens αλλά λάδι Macadamia & αιθέρια έλαια είναι πολύ θετικό για εμένα! Σίγουρα θα ήθελα να δοκιμάσω κάποια απ' τα προίόντα τους...αφού είναι και Ελληνικά!

    ReplyDelete