Saturday, 2 February 2013

I love reading...!!!!

Γεία σας κορίτσια μου!!!!

Σαββάτο βράδυ με κρύο και τι καλύτερο απο μια ζεστή σοκολάτα,χαλαρωτική ατμόσφαιρα και ένα καλό βιβλίο!!!!

Έχω καιρό να γράψω σε αυτή τη στήλη και για την ακρίβεια έχω κάνει μόνο ένα σχετικό ποστ αλλά όλο αυτό το διάστημα δεν έχω σταματήσει να διαβάζω διάφορα βιβλία.
Άλλα μου άρεσαν πολύ και δεν ήθελα να φτάσουν στο τέλος και αλλά που πηδούσα σελίδες για να το ξεφορτωθώ!!!!

Σήμερα όμως θα γράψω για ένα βιβλίο που πραγματικά ήταν απο αυτά που εγώ αγαπώ!!!!

Θα σας μιλήσω για το βιβλίο της Αγγελικής Νικολούλη το...
''Ονειρεύτηκα το δολοφόνο σου''!!!!

Το βιβλίο πραγματεύεται μια πραγματική ιστορία που είχε γίνει γνωστή μέσα απο την εκπομπή της δημοσιογράφου και φυσικά είχε συγκλονίσει όλους τους Έλληνες με την έκβαση της και το (δυστυχώς) άσχημο τέλος της.

 Το οπισθόφυλλο
 Μια νεαρή και όμορφη κοπέλα εξαφανίζεται μες στη νύχτα. Στη μικρή επαρχιακή πόλη, αστυνομία και ντόπιοι λένε ότι χάθηκε στο δρόμο του εύκολου χρήματος. Μια δημοσιογράφος-ερευνήτρια αναχωρεί αμέσως για το ταξίδι της αναζήτησης. Με οδηγό τη διαίσθηση, ξεκινά από ένα παράξενο όνειρο για να φτάσει αργότερα σε μιαν απίστευτη αποκάλυψη. Μπαίνει σ' ένα παρασκήνιο με υπόπτους, όπου ο ένας οδηγεί στον άλλο και όλοι μαζί συμμετέχουν σε μια τρελή ιστορία με γρίφους και αινίγματα. Αναζητά τον ένοχο απ’ τα σημάδια του. Παίζει μαζί του «τη γάτα με το ποντίκι». Μια αλλόκοτη σχέση την δένει με το δράστη. Η παράσταση δείχνει να μην έχει τέλος. Μια πόλη-μυστήριο, με ανθρώπους που λένε λίγα αλλά ξέρουν πολλά. Ένα κρυμμένο ημερολόγιο, με αμαρτίες από το παρελθόν και προφητείες για το μέλλον. Ίντριγκες, έρωτες και πάθη, σε έντονους, κινηματογραφικούς ρυθμούς, με την αγωνία να μην εγκαταλείπει ποτέ τον αναγνώστη. Μια συναρπαστική περιπέτεια, ένα σενάριο από εκείνα που μόνο η ζωή ξέρει να γράφει

Η άποψη μου
Παρόλο που γνώριζα την υπόθεση και το τέλος είναι ένα βιβλίο που δεν μου πήρε πάνω απο 1μισή μέρα να το διαβάσω.Φυσικά είναι ένα σχετικά μικρό βιβλίο γύρω στις 280 σελίδες αλλά το ότι διάβασα και έμαθα κάποια πράγματα που δεν είχαν βγει προς τα έξω (στη δημοσιότητα) ήταν ο πιο σημαντικός λόγος για να το τελειώσω γρήγορα.Δεν το βαρέθηκα στιγμή,δεν μου φάνηκε να κάνει πουθενά κοιλιά και η περιγραφή είχε κάποιες σημαντικές λεπτομέρειες για την υπόθεση της κοπέλας.Επίσης μου έμαθε να είμαι να είμαι λίγο πιο επιφυλακτική σε κάποια θέματα,μου έμαθε να μη τα βλέπω όλα ρόδινα και φυσικότατα το πόσο σπρώξιμο θέλει αυτό το κράτος για να κάνει κάποια αυτονόητα πράγματα.Πραγματικά είναι ένα βιβλίο με πολύ ενδιαφέρον.Δεν θα κάνω καμμιά περιγραφή για την υπόθεση του βιβλίου γιατί ούτως ή αλλός σας δίνω το οπισθόφυλλο του βιβλίου αλλά και γιατί λίγο πολύ όλοι γνωρίζουμε την υπόθεση.
Αν σας το προτείνω???
Ναι φυσικά πρώτα από όλα γιατί είναι μια γνωστή υπόθεση που μας είχε επηρρεάσει όλους τότε.Ειδικά η αγωνία της μητέρας για τη κόρη της αλλά και απο πρακτικής άποψης γιατί είναι οικονομικό σε σχέση με άλλα βιβλίο.Κοστίζει περίπου 10 ευρώ.
Είναι απο τις εκδόσεις Καστανιώτη και μπορείτε να το βρείτε online αλλά και στα βιβλιοπωλεία.

Αυτά απο εμένα!!!!
Πείτε μου και εσείς αν το έχετε διαβάσει και πως σας φάνηκε ή αν θα θέλατε να το διαβασετε.
Για το τέλος να σας πω μια λεπτομέρεια.Η μαμά μου που είναι μεγαλύτερη βιβλιοφάγος απο εμένα το διάβασε μέσα σε ένα 3ωρο.Αυτο σημαίνει πως όντως είναι ένα ευκολοδιάβαστο αλλά με ωραία γραφή βιβλίο και επιπλέον καθόλου βαρετό.
Ελπίζω τετοιού είδους ποστ να σας αρέσουν!!!! 
ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

4 comments:

  1. Το συγκεκριμένο βιβλίο της Αγγελικής Νικολούλη είναι μέσα στη λίστα μου για το 2013. Από τον προηγούμενο μήνα άρχισα να διαβάζω ξανά βιβλία και μου αρέσει πάρα πολύ! Τα review μου τα γράφω στο προσωπικό μου blog... Αυτό τον καιρό διαβάζω ένα βιβλίο με πολλές ιστορικές περιγραφές για την Κωνσταντινούπολη! Βανέσσα περιμένω (εγώ προσωπικά) κι άλλα τέτοιου είδους post!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε.Και το βιβλίο θα σου αρέσει πιστεύω!!!!Θα μπορούσες να μου πεις τον τίτλο του βιβλίου που διαβάζεις????

      Delete
  2. Να συνεχίσεις με τέτοια θέματα!Το βιβλίο ακούγεται πολύ ενδιαφέρον,κι έχει και καλή τιμή,θα το ψάξω!Εγώ τώρα διαβάζω το Mort του Terry Pratchett! :)

    ReplyDelete
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ !!!
    ΩΡΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΠΛΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΩ !!!!

    ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΄΄ ΧΑΔΙ ΤΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ ΄΄ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΑΛΛΑ ΕΝΤΟΝΑ ΨΥΧΟ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΟ !!! ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ , ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΗΑΜΤΙΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ !!!

    ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΑΝ ΘΕΣ ΤΟ BLOG MOY ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ( i'm new blogger ) : konstantinasty.blogspot.gr
    ΤΑ ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ :)

    ReplyDelete