Thursday, 9 May 2013

Αvon Mascaras Review!!!!!

Hello Beauties!!!!

Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά!!!!

Τι μου κάνετε???
Εγώ μετά απο μια μικρή εξόρμηση στο χωριό μου και αφού απόλαυσα την υπέροχη φύση επέστρεψα με διάφορες ιδέες για ποστ που θα δείτε στη πορεία.
Όπως σας είχα πει πριν απο μερικές μέρες αργώ να ανεβάσω ποστ γιατί τον τελευταίο καιρό ασχολούμαι με κάτι πολύ δημιουργικό που θα σας το παρουσιάσω και εδώ οσονούπο.Ίσως μερικές απο εσάς που με ακολουθείτε στο instagram να έχετε πάρει μια μικρή γεύση ή στη δεύτερη σελίδα που έχω στο facebook με τις χειροποιήτες δημιουργίες μου.

Και αφού είπα πολλά ώρα για το σημερινό μας ποστ....Κατα καιρούς έχω δοκιμάσει πολλές μάσκαρα απο την εταιρεία Avon,έτσι λοιπόν κράτησα κάποιες που μου τελείωσαν για να σας πω λίγα λόγια για αυτές.Ποιές μου άρεσαν και ποιές όχι τόσο!!!

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν....


1.Super SHOCK  ΜΑΧ


Mια μάσκαρα που μου άρεσε πολύ γιατί μου χάρισε όγκο και μήκος.Το βουτσάκι της είναι τρίχινο αν και μοιάζει με πλαστικό και το σχήμα της είναι κάπως κυκλικό.Ακόμα και μετά απο αρκετές ώρες δεν έπεφταν κομματάκια κάτω.Η τιμή της είναι 13,50 ευρώ αλλά φυσικά μπορείτε να τη βρείτε σε προσφορά.Γενικά είναι μια μάσκαρα που θα ξανα αγόραζα.

2. Super Extend Eye Accents

Μια μάσκαρα που μου έδωσε μόνο μήκος και τίποτε άλλο.Το βουρτσάκι της είναι λεπτό και πλαστικό.Στη συγκεκριμένη παρατήρησα κάποια κομματάκια να πέφτουν κάτω μετά απο κάποιες ώρες που τη φορούσα.Η τιμή της είναι 12,95 ευρώ και φυσικά μπορείτε να τη βρείτε και αυτή σε προσφορά.Δεν θα την έπερνα ξανά γιατί απλά θεωρώ δε κάνει τίποτα ιδιαίτερο σε εμένα.

3. Color Trend

Aπό αυτή τη σειρά έχω δοκιμάσει πολλά,όπως κραγιόν,σκιές,μολύβια ματιών αλλά μάσκαρα ήταν η πρώτη φορά που χρησιμοποιήσα.Το βουρτσάκι της είναι κάπως περιέργο και μου θυμίζει μια μάσκαρα της clinique που επίσης έχει μόνο απο τη μια πλευρά πλαστικά δοντάκια γιατί κατά τα άλλα είναι εντελώς διαφορετικές καθότι εκείνη έχει κάπως κυρτό βουρτσάκι και κάνει πολύ καλύτερη δουλειά απο τη συγκεκριμένη,που θεωρώ πως είναι μια απλή πρωινή μάσκαρα χωρίς να δίνει τίποτα ιδιαίτερο.Είναι για εκείνες τις ημέρες που θέλουμε απλά να κάνουμε τις βλεφαρίδες μας λίγο πιο μαύρες και τίποτε άλλο.Κατά τα άλλα δεν είδα να πέφτουν κομματάκια κάτω και είναι και αρκετά οικονομική.Δεν είμαι σίγουρη αν θα την αγόραζα ξανά.

4.Super Drama

 
 Όπως καταλάβατε απο τη συγκεκριμένη κάπου στη πορεία έχασα την φωτό που έβγαλα εγώ όποτε βρήκα μια για να σας δείξω το βουρτσάκι της.Όταν είδα το όνομα της και όταν είδα να έχει σαν περιγραφή '' δίνει μέγιστο όγκο'' είπα θέλω να τη δοκιμάσω οπωσδήποτε μόνο που....δεν ήταν αυτό που περίμενα.Έχει ένα τρίχινο βουρτσάκι και επίσης το σχήμα της είναι κάπως κυκλικά περίεργο.Δεν κάνει όμως τίποτα απο όγκο όπως λέει,το μόνο που κάνει είναι να κάνει πολύ μαύρες τις βλεφαρίδες και να τις διαχωρίζει τόσο που να δείχνουν λίγες.Είχα άλλες προσδοκίες απο το όνομα αλλά δεν....Η τιμή της είναι 13,50 και φυσικά μπορείτε και αυτή να τη βρείτε σε πολύ καλύτερη τιμή.Εγώ δεν θα την αγόραζα ξανά.

5. Super Curlacious

Για αυτή σας έχω κάνει ξεχωριστό ποστ.Την αγαπώ απλά!!!! Γιατί;;; Μα γιατί μου δίνει καμπυλότητα,μήκος και όγκο.Το βουρτσάκι της είναι καμπυλωτό και τα δοντάκια του είναι πλαστικά.Δεν έχω να πω πολλά θα την αγοράσω ξανά και ξανά και ξανά.Διαβάστε περισσότερα εδώ και δείτε και τη διαφορετική συλλεκτική συσκευασία που είχα βρει.

6. spectra lash


  Tη συγκεκριμένη δυστυχώς ξεχάστηκα και την πέταξα μόλις μου τελείωσε.Είναι πολύ καλή μάσκαρα,αν θυμάστε σας την είχα και στο πρώτο giveaway που είχα κάνει.Το βουρτσάκι της είναι τρίχινο,μεγάλο και όπως βλέπετε στη συσκευασία έχει 3 διαφορετικές σκάλες και βγάζει περισσότερο ή λιγότερο προιόν ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.Προσωπικά μου κάνει πιο πυκνές τις βλεφαρίδες,αρκετά μαύρες και δίνει όγκο και μήκος.Γενικά έχει πολύ καλό αποτέλεσμα.Θα την αγόραζα σίγουρα ξανά.

Αυτό λοιπόν είναι το ποστ για σήμερα,ελπίζω να μη σας κούρασα γιατί μου φαίνεται κάπως μεγαλούτσικο και να σας φάνηκε χρήσιμο.
Πείτε μου και εσείς αν έχετε δοκιμάσει κάποια απο αυτές και ποιά είναι η γνώμη σας!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

4 comments:

  1. Με εβαλές σε σκέψεις εγώ έχω την μαύρη συσκευασία και είμαι πολύ ευχαριστημένη.....άλλα η δικη μου είμαι σίγουρη ότι έχει πλαστικές τριχούλες!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Τέλειο το ποστ σου Βανέσσα μου! Εκ΄τος από την Super Curlacious όλες τις είχα πάρει στο παρελθόν και άλλες τις έχω ακόμη! Η λατρεμένη μου αγα΄πη που την έχω αγοράσει 3-4 φορές και περιμένω να την ξανά πάρω (την αδιάβροχη) είναι φυσικά η super shock max! Είναι για εμένα η καλύτερη μάσκαρα ever! Πριν πολύ καιρό είχα πάρει την Super Drama αλλά την έχω δοκιμάσει μόνο 2 φορές... κάτι με χαλάει σ' αυτή την μάσκαρα! Έχω και την spectra lash που ναι μεν είναι συμπαθητηκή αλλά όχι τίποτα το ιδιάιτερο και σίγουρα δεν κάνει αυτό που ακριβώς λέει!

    ReplyDelete
  3. Πολύ ωραία ανάρτηση..να σου πω την αλήθεια δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις παραπάνω..είμαι πίστη σε μια συγκεκριμενη και δεν ξέρω αν μπορώ να αλλάξω... :(

    ReplyDelete