Monday, 17 June 2013

1st Summer Haul !!!!!

Hello Beauties!!!!

Tι κάνετε???Ελπίζω όλες να είστε καλά....ξέρω έχουμε μέρες να τα πούμε αλλά έπεσε δουλειά και εξεταστική μαζί.Παρόλα αυτά μερικά ψώνια τα έκανα έτσι για να ξεφύγω λίγο και να για να φτιάξει λίγο η διάθεση μου...!!!!!

Πάμε να σας δείξω τη πήρα με μια ματιά και μετά αναλυτικά....

 

Και ας τα πάρουμε απο την αρχή...

 Τα μαντηλάκια SEPTONA με αμυγδαλέλαιο και γάλα τα βρήκα στα Hondos 1+1 όπως και το αγαπημένο μου αποσμητικό Rexona tropical που για κάποιο λόγο δεν το βρήσκω πολύ εύκολα στο σουπερ μάρκετ οπότε τα άρπαξα.Λεει πως διαρκεί 48 ώρες αλλά για να είμαι ειλικρινής δεν το κάνει όμως κρατάει αρκετά επίσης λεει 0% αλκοολ και το άρωμα του εμένα προσωπικά μου αρέσει για αυτο και το έχω πάρει πολλές φορές.Πήρα απο την Avon μια κρέμα νύχτας σε travel size έτσι για την δοκιμάσω γτ νομίζω πως ακόμα τουλάχιστον δεν την έχω ανάγκη.Η συσκευασια της έλεγε απλα αναζωογωνιτική κρέμα νύχτας.Και φυσικά πήρα ένα απο τα αγαπημένα μου σπρέυ σώματος για το καλοκαίρι με μαυρο κεράσι και μοσχοκάρυδο.Όσες με παρακολουθείτε θα θυμάστε πως το είχα πάρει και πέρυσι.


Εκάνα ένα πέρασμα απο το φαρμακείο της γειτονιάς μου για άσχετο λόγο και έφυγα με αυτά εδώ τα καλούδια από τον KORRE.Έχουμε αριστερα την σκιά pink το νουμερο 66 και δεξιά την σκιά bronze brown το νούμερο 31.Και αυτο που λάτρεψα είναι το κραγιον στην απόχρωση Coral το νούμερο 45.Love it!!!!!



Tα λόγια για αυτά τα βερνίκια είναι περιττά.... china glaze....Τα ονόματα τους οπως βλέπετε και στη δεύτερη φωτογραφία είναι το γνωστο FLIP FLOP FANTASY και το AQUADELIC. Το δεύτερο είναι ένα πιο φωτεινό γαλάζιο αλλά δυστυχώς η φωτογραφία το αδικεί.Όμως επιφυλλάσομαι να σας κάνω ένα NOTD για να δείτε πως γράφουν.


Όταν σας ρώτησα στη σελίδα μου στο facebook να μου προτείνετε μάσκαρα απο Maybelline οι περισσότερες μου είπατε την The ROCKET VOLUM EXPRESS και καλά κάνατε γιατί πραγματικά δίνει υπέροχο όγκο σε εμένα τουλάχιστον και όπως βλέπετε την πήρα και -2 ευρώ.Κάθως επίσης και το γνωστό 914 VIBRANT MANTARIN Colorsensational και όπως ήταν φυσικό αγάπησα το χρώμα του αμέσως!!!!!!

 
Από Η&Μ πήρα αυτή την παλεττίτσα που πραγματικά έχει πολύ καλή απόδοση και είναι η SMOKY Eyes.Σας την είχα βάλει παλαιότερα και σαν δώρακι σε ένα giveaway που είχα κάνει στη σελίδα μου.

Και για το τέλος...
Και τέλος πάλι απο την Avon πήρα την πολυσυζητημένη νέα μάσκαρα MEGA effects με αυτό το ιδιαίτερο ''βουρτσάκι''.Θα σας κάνω και ένα ποστ για την συγκεκριμένη όταν θα την δοκιμασω αρκετά έτσι ώστε να τεστάρω διάρκεια και άλλα.Και τέλος με μόνο 1 ευρώ πήρα αυτό το διπλό μολύβι kajal που απο την μια μεριά είναι μαύρο και απο την άλλη μωβ.Γράφει αμέσως και διαρκεί.Απόλυτα ευχαριστημένη απο αυτό το μολυβάκι.

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα.Πείτε μου την γνώμη σας, αν κάποια απο εσάς έχει δοκιμάσει κάτι απο τα παραπάνω και κορίτσια αν μπορείτε στα σχόλια να μου προτεινετε ενα αντιηλιακο προσώπου που να μην είναι λιπαρό.Γιατί μπορεί να μην έχω λιπαρό δέρμα αλλά αυτή η γλίτσα που αφήνουν μερικά δεν μου αρέσει καθόλου!!!!!

Σύντομα θα σας έχω κ άλλο ένα ποστ με review μαζί για τα προιόντα που μου έφερε η φίλη μου απο την Γερμανία.

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!
 ΚΑΙ
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ!!!!!!

4 comments:

  1. megeiaaaaaaaaaaaaa!!
    tin mascara apo Avon tin exw ki egw..kai to flip flop fantasy!! :D

    ReplyDelete
  2. Την Rocket την εχω ειναι αρκετα καλη! Θελω πολυ να παρω καποιο απο τα vivids της Maybelline! Περιμενουμε reviews:)

    ReplyDelete
  3. Θέλουμε τα μανό αυτά ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ReplyDelete
  4. Τι ωραια πραγματακια κοριτσακι μου!!!!!!

    ReplyDelete