Wednesday, 19 June 2013

Dust andCream Review!!!!!

Hello Beauties!!!!!!

Πως είστε σήμερα????Η θερμοκρασία όλο και ανεβαίνει....Τι θα τραβήξουμε και φέτος....αχ αχ!!!!!

Ας μπω όμως στο θέμα του σημερινού ποστ!
Πριν απο μερικές μέρες είχα τη χαρά να δεχτώ μια όμορφη σακουλίτσα με διάφορα καλούδια μέσα για να το δοκιμάσω.Ευχαριστώ πολύ Dust andCream...ήταν σα να με γνώριζαν γιατί τα χρώματα που είδα μέσα στη σακούλα με ενθουσίασαν....

Πάμε να σας τα δείξω και να σας πω και την άποψη μου....



Αν βλεπετε να λείπει κάτι στη δευτερη φωτό είναι το άρωμα τύπου που είχε μέσα η σακουλίτσα και ήταν το Dolce&Cabbana Classic και αυτό γιατί το χάρισα στη νύφη μου...όχι γιατί δεν μου άρεσε αλλά γιατί θέλω να μοιράζομαι κάποια πράγματα με δικούς μου ανθρώπους που αγαπώ.Παρολα αυτά μου είπε την γνώμη της για το προιόν απο θέμα διάρκειας πως είναι αρκετά ικανοποιημένη...Για το αρώμα του τι να πεις είναι σα να μυρίζεις το γνήσιο μπουκάλι,δε έχει καμμια διαφορά άρα γιατί να δώσω ένα σωρό λεφτά όταν μπορώ να έχω ένα σχεδόν ίδιο προιόν σε πολύ πολύ καλύτερη τιμή????Ε???

Πάμε τώρα στα υπόλοιπα....

 Το ασετόν σε μια πολύ girly συσκευασία και όπως βλέπετε περιέχει και λάδι μέσα....Κάνει άψογα τη δουλεία του και δε μου ξηραίνει την περιοχή γύρω απο τα νύχια...Λογικά επειδή περιέχει το λάδι...Απόλυτα ικανοποιημένη δηλαδή!

Αυτή τη κρέμα χεριών απο την Beauty Line Cosmetics την έχουμε χρησιμοποιήσει εγώ και η μανούλα μου ακόμα και η γιαγιά μου.Να σας πω πως μέχρι σήμερα δεν είχε τύχει να δοκιμάσω κάποιο προιόν με aloe vera μέσα.Πέρα απο την ενυδάτωση που προσφέρει,μου δίνει και μια αίσθηση δροσιάς στα χέρια πράγμα που νομίζω πως ωφείλετε στη aloe που έχει μέσα....75ml δλδ ικανοποιήτικη ποσότητα...δροσιά και ενυδάτωση σε πολύ οικονομική τιμή.Αξίζει να τη δοκιμάσετε!!!!!!

Λοιπόν νομίζω αυτές οι λίμες ήρθαν πάνω στην ώρα γιατί είναι ότι πρέπει για να τις πάρεις μαζί σου στις διακοπές...Όμορφες,μικρές και χαριτωμένες κατάλληλες για το νεσεσερ μέσα στη τσάντα αλλά και το νεσεσέρ της παραλίας γιατί ποτέ δε ξέρεις πότε θα σου χρειαστεί μια.Και απο τη στιγμή που δουλεύουν όπως όλες οι λίμες γιατί όχι....πολύ πρακτικό το δωράκι!!!!!

Εντάξει τα βερνίκια της Beauty Line Cosmetics όπως θα έχετε δει και από προηγούμενα ποστ είναι απο τα αγαπημένα μου.Έχω πολλά και θέλω και άλλα....και αυτό γιατί έχουν μεγάλη γκάμα χρωμάτων που σε δελεάζουν....Έχουν πολύ καλή απόδοση και αρκετά καλή διάρκεια....είναι επίσης πολύ οικονομικά πράγμα που τα κάνει ακόμα πιο δελεάστικα....Και μπορώ να πω για τα συγκεκριμένα που μου έστειλαν πως είναι σα να γνώριζαν ακριβώς τα χρώματα που προτιμώ.

Ορίστε και τα ονοματά τους σε περίπτωση που θέλετε να τα δοκιμάσετε ή να τα ψάξετε αλλά για δείτε και πως γράφουν τα δύο απο αυτά....




Με λίγα λόγια για εμένα προσωπικά όλα όσα έλαβα ήταν ικανοποιήτικά και έμεινα απόλυτα ευχαριστήμενη...κάποια τα γνώριζα ήδη όποτε δε χρειάστηκε καν προσπάθεια για να δω αν μου αρέσουν.....

Ευχαριστώ πολύ και πάλι και να ξανατονίσω όπως κάνω σε κάθε τέτοιο ποστ πως αυτή είναι δική μου ειλικρνής γνώμη!!!!!

Περιμένω τα δικά σας σχόλια ή παρατηρήσεις!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!

4 comments:

  1. ta mano fainontai uperoxa!!!eidika to 638!!

    ReplyDelete
  2. Τα μανό είναι πραγματικά σε πολύ ωραία χρώματα! Και η κρέμα των χεριών φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα!

    ReplyDelete
  3. Πόσο υπέροχα χρώματα.! Την αγαπάω αυτή την εταιρία.! Και το Fast Dry το αγόρασα πρόσφατα και είναι εξίσου καλό.!
    Συγχαρητήρια γα το blog σου.!
    Φιλία πολλά

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  4. Τα βερνίκια τα αγαπώ ενώ έχουν τόσο χαμηλή τιμή έχουν αρκετά καλή ποιότητα……

    ReplyDelete