Friday, 7 June 2013

Review Golden Rose - Londessa !!!

Hello Beauties !!!!!!!!!

Τι μου κάνετε...ανεβαίνει η διάθεση σας μαζί με τη θερμοκρασία ή όχι....????

Σήμερα θελω να κάνω ένα ποστ review για κάποια προιόντα που έλαβα μερικές μέρες πριν και θέλω να τους ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου έδωσαν.

Και για να είμαι ξεκάθαρη απο την αρχή του ποστ αυτή είναι η πραγματική και ειλικρινής μου άποψη.Γιατί σε καμμία περίπτωση δε θα έγραφα στο blog μου κάτι που δεν ισχύει επειδή τα έλαβα δωρεάν...

Ας αρχισουμε λοιπόν....
Στο σπίτι μου έφτασε ένα πακέτο με αυτά τα καλούδια


Θα ξεκινήσω με την MINERAL TERRACOTA POWDER!


Όπως βλεπετε είναι σε φυσικό φως η φωτογραφία και αποτυπώνει το πραγματικό της χρώμα.Είναι το νούμερο 01 και ουσιαστικά δεν έχει ιδιαίτερο χρώμα, η κάλυψη της είναι ελαφριά και προσωπικά την χρησιμοποιώ κάτω απο τα μάτια για σταθεροποιήσω το κονσίλερ αλλά και για να φωτίσω την περιοχή ομοιόμορφα.'Εχει πουδρένιο άρωμα και μέσα στη συσκευασία υπάρχει και ένα σφουγγαράκι που με εξυπηρετεί μια χαρά στην εφαρμογή για την περιοχή των ματιών.Είμαι απόλυτα ικανοποιημένη!!!!

Golden Rose Lipstick με Vitamin E

 
Eίναι ένα ενυδατικό κραγιόν με μεγάλη διάρκεια στα δικά μου χείλια τουλάχιστον αλλά και στο χέρι μου στο swatch που θα δείτε παρακάτω έκανε μια μέρα να φύγει εντελώς...Είναι το νούμερο 53 και το άρωμα του αν και διακριτικό μου θυμίζει τριαντάφυλλο.Επίσης θέλω να σας πω πως μόλις το πρωτοείδα μου θύμισε αμέσως το impassioned της MAC και επειδή το έχω στη κατοχή μου πραγματικά τα έβαλα δίπλα δίπλα και σαν αποχρώσεις είναι πολύ κοντά.Δείτε και πως γράφει...Και τέλος να σας πω πως είναι ένα οικονομικό προιόν.



Golden Rose RICH COLOR NAIL LACQUER

 
 E εντάξει δε γίνετε να μη πω πως μόλις είδα το χρώμα του ξετρελάθηκα.Είναι απο τα χρώματα που το καλοκαίρι φοράω πάρα πολύ και παρατηρώ πόσο ωραίο δείχνει στα πόδια και ειδικά όταν έχεις πάρει και λίγο χρώμα απο τον ήλιο γίνετε ωραιότερο!!!!!!Έχει ένα μεγάλο και πλατύ βουρτσάκι που κάνει την εφαρμογή πολύ εύκολη αλλά σε εμένα θέλει 2 και όχι 1 χέρι να δείξει ακριβώς το χρώμα του όμως δε με πειράζει καθόλου γιατί στεγνώνει πολύ πολύ εύκολα....Η διάρκεια του είναι γύρω στις 4 με 5 μέρες και είναι κ αυτό επίσης οικονομικό προιόν.Δείτε και πως γράφει....και να σας πω πως το νουμεράκι του είναι το 07!!!!

 Ξέρω πως είναι κάπως θολή αλλά τουλάχιστον βλεπετε ακριβώς το χρώμα του....εμ φωτό με ένα χέρι πόσο καλή να βγει ε?????

Αυτά λοιπόν ήταν τα προιόντα που δοκίμασα,είμαι ευχαριστημένη και απο τα 3 γιατί σε εμένα έχουν δουλέψει πολύ πολύ καλά.Θέλω να σας ξαναπω πως αυτή είναι η δική μου άποψη και την είπα ακριβώς όπως είναι.

Πείτε μου και εσείς την δική σας γνώμη!!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!

Για πιο άμεση επικοινωνία μπορείτε να με βρείτε στη σελίδα μου στο fb καθώς επισης και για περισσότερες φωτογραφίες στο instagram!!!!! Στη στήλη αριστερά μπορείτε να τα βρείτε όλα!!!!!

11 comments:

  1. Η απόχρωση του μανό είναι τέλεια! Το κραγιόν αφού είναι και ενυδατικό θα ο αναζητήσω! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ναι Μαρακι μου είναι ενυδατικό αλλά και σταθερο....δοκιμασε το δε θα χάσεις!!!

      Delete
  2. το χρωμα του κραγιον τελειο...θα ψαξω να το βρω...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Γράφει εκπληκτικά ψάξτο οπωσδήποτε!!!!

      Delete
  3. na ta xareis ta pragmatakia sou...shmera etyxe na kanw ki egw review me golden rose..an thes ela sto blog mou na to deis. H apoxrosh tou kragion kai tou mano sou einai super.
    filakia polla!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!!! Και βέβαια θα πάω να τσεκάρω!!!

      Delete
  4. ta xrwmwta tou mano kai tou kragion einai teleia!!!!an moiazei me to Impassioned tha to agapisw!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι πολυ κοντά στο χέρι δλδ μοιάζουν σχεδον ίδια..!!!!!!!Στα χείλια το impassioned παίζει σε άλλες δειχνει πιο κοραλλι σε άλλες πιο φουξ...αλλά αξιζει να το δοκιμάσεις!!!!

      Delete
  5. Το κραγιόν και το μανό έχουν πανέμορφεs αποχρώσειs!
    Να τα χαρείs όσο τίποτα! :)

    ReplyDelete
  6. Σε ευχαριστω πολύ πολύ!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Πολύ ωραίο review. Έχω διαβάσει πολλά για τα συγκεκριμένα, αλλά ακόμη δεν έτυχε να τα δοκιμάσω. Φιλάκια πολλά και μεγειές!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ReplyDelete