Monday, 1 July 2013

CATRICE HAUL AND MINI REVIEW!!!!!

Hello Beauties!!!!

Όσες απο εσάς με παρακολούθειτε στη σελιδα μου στο facebook ή στο instagram σίγουρα θα έχετε δει φωτογραφίες απο τα προιόντα που μου έφερε η αγαπημένη μου φίλη απο την Γέρμανια όταν ήρθε για ολιγοήμερες διακοπές....

Της είχα ζητήσει εγώ 1 συγκεκριμένο προιόν για τα μαλλιά που δεν υπάρχει στην Ελλάδα και εκείνη μου έφερε άλλο ένα καινούριο προιόν της ίδιας εταιρείας καθώς επίσης είχα ζητησεί προιόντα μακιγιάζ απο την εταιρεία Catrice που επίσης δεν έχουμε στην Ελλάδα...της έδωσα μερικές οδηγίες για τις αποχρώσεις και πραγματικά όταν τα είδα ήταν σα να τα είχα αγοράσει εγώ!!!!!Αυτά συμβαίνουν όταν οι φίλες σου σε ξέρουν καλά....Λιάκι μου σ΄αγαπώ,μου λείπεις και σε ευχαριστώ για όλα!!!!!

Και μετά απο την μεγάλη αυτή εισαγωγή πάμε να σας τα δείξω και να σας πω και λιγα λόγια για αυτά μιας και έχω προλάβει να τα χρησιμοποιήσω αρκετές φορές για να σχηματίσω γνώμη....

Προιόντα για τα μαλλιά....

 

Όπως βλέπετε είναι και τα δύο προιόντα της Schwarzkopf και είναι απο τη σείρα got2b που στην Ελλάδα παρόλο που έχουμε αρκετά προιόντα της συγκεκριμένης εταιρείας αυτά δε τα έχουμε.Αριστερά όπως όλες θα έχετε καταλάβει πως έχουμε ένα σπρέυ θερμοπροστασίας μέχρι και του 220 βαθμούς Κελσίου,το όποιο το είχα δει σε πάρα πολλές ξενες bloggers aλλά και youtubers και ήθελα να δοκιμάσω...Μυρίζει πάρα πολύ όμορφα προσωπικά μου θυμιζει κάτι απο λουλούδια και κάνει κ αρκετά καλή δουλειά απο θέμα προστασίας αλλά και φριζαρίσματος των μαλλιών.
Το δεξί προιόν περιέχει μέσα αλάτι και από ότι είδα τελευταια ένα τετοιο προιον κυκλοφόρησε πρόσφατα η L'oreal εδώ...Τι κάνει το συγκεκριμένο προιόν???Στα δικά μου σπαστά μαλλιά δίνει έναι πολύ ωραίο όγκο αλλά το κυριότερο είναι πως κάνει της ελάφριές μπούκλες μου να στεκονται καλύτερα χωρίς όμως να ξηραίνει την τρίχα...Τα μαλλία μου είναι απαλά και έχουν αυτό το εφέ που έχουν τα μαλλια μας οταν είμαστε στη θάλλασα άλλωστε αυτό μου θυμίζει και το άρωμα του....Παραλία και Καλοκαίρι.

Προιόντα μακιγιάζ....



 Εδώ βλέπουμε τέσσερα προιόντα της εταιρείας Catrice...
Ας αρχίσω με αυτο το υπέροχο κορραλοπορτοκαλί ρουζ...που μόλις το είδα ξετρελάθηκα ( βασικά με όλα ξετρελάθηκα αλλά οκ )...Έχει πραγματικά πολύ έντονη απόδοση,έχει άψογη διάρκεια και γενικά είναι ένα ρουζ που ξέρω πως θα το ευχαριστηθώ όλο το καλοκαίρι.Αν και γνωρίζω πως δε θα τα βρείτε εδώ εγώ θα σας δώσω τα νούμερα και τις ονομασίες τους...Το ρουζ λοιπόν είναι το νούμερο 030 και λέγεται Love & Peach....ωραίο όνομα εεεε???

Τώρα θα αναφερθώ στο κραγιόν που επίσης έχει και  αυτό το ωραίο έντονο πορτοκαλί χρώμα...Είναι το νούμερο 050 και λέγεται Princess Peach!!!E μη μου πείτε πως και αυτό δεν έχει ωραίο όνομα!!!! Ε?Λοιπόν το συγκεκριμένο κραγιόν είναι αρκετά ενυδατικό,δίνει ακριβώς το χρώμα που βλέπεται δλδ δεν είναι καθόλου διάφανο αλλά απο διάρκειά είναι έτσι κ έτσι,περίπου 2 με 3 ώρες το πολύ αν δεν φας κάτι.Πιστεύω πως σε μαυρισμένη επιδερμίδα θα δείχνει ακόμα πιο ωραίο το χρώμα.

Στη συνέχεια θα σας μιλήσω για τη/το μάσκαρα σε μαύρο χρώμα η οποία ονομάζεται ALL ROUND MASCARA που ισχυρίζεται πως δίνει και όγκο και μήκος και καμπυλότητα....Καταρχάς να πω πως είναι αρκετά μαύρη και αυτά που δίνει είναι μηκος και όγκο,όχι καμπυλότητα στις δικές μου τουλάχιστον βλεφαρίδες.....Δεν κάνει πολύ σκληρές βλεφαρίδες πράγμα που μου αρέσει  πολύ αλλά δεν κάνει και κόμπους,επιπλέον μπορω να πω πως τις διαχωρίζει πολύ καλά.Το βουρτσάκι του είναι τρίχινο και κωνικό. Δλδ εκτός απο την καμπυλότητα την οποία εγώ δεν είδα κατά τα άλλα είναι ένα πολύ καλό προιόν.Απόλυτα ικανοποιημένη!!!!

Για το τέλος άφησα αυτη την υπέροχη τετραπλή παλεττα, η οποία ονομάζεται Mud  Spencer & Coralle Hill  και είναι το νούμερο 070. Όπως είδατε έχει 3 αποχρώσεις του καφέ από ανοιχτή μέχρι και πιο σκούρη και έναι ωραίο κοραλλί χρώμα....Όλα τα χρώματα γράφουν πολύ καλά ακόμα και χωρίς primer και η διάρκεια τους στα μάτια είναι σίγουρα ένα 6ώρο.Την χρησιμοποιώ πια σχεδόν σε καθημερινή βάση και είμαι απόλυτα ευχαριστημένη.

Κρίμα που δεν υπάρχει η συγκεκριμένη εταιρεία στην Ελλάδα γτ είναι πολύ καλά και ποιοτικά προιόντα αλλά και γτ είναι αρκετά οικονομικά. Στη Γερμανία τουλάχιστον!!!!!!!

Ξέχασα παραπάνω να αναφέρω πως μαζί με όλα αυτά η Λία μου έφερε και ένα βερνίκι νυχιών απο την εταιρεία p2....


 Όπως βλέπετε είναι έναι κόκκινο χρώμα με καλή απόδοση και διαρκεια στα νύχια....Μου άρεσε πολύ!!!!!!!

Αυτά ήταν τα προιόντα...ελπίζω να σας άρεσαν...και περιμένω να μου πείτε στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει και εσείς κάποιο απο αυτά τα προιόντα ή αν θα θέλατε να δοκιμάσετε κάποιο.

Τέλος θέλω να σας πω πως επειδή στο GFC όπως οι περισσότερες γνωρίζετε καταργείται για να μη σας χάσω και να μη με χάσετε μπορείτε να με ακολουθήσετε στο Bloglovin εδώ.
Αλλά και στο Google+Followers που θα το βρείτε δεξιά επάνω στη σελίδα.

Αυτά απο εμένα και ελπίζω να μη σας κούρασα!!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

και Λία LOVE YOU!!!!!!!!!! 
 

No comments:

Post a Comment