Wednesday, 24 July 2013

Mini Haul !!!

Hello Beauties!!!!

Τι μου κάνετε???Ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά, γεμάτες ενέργεια και να ρουφάτε απο το καλοκαίρι που περνάμε όλο και περισσότερες στιγμές!!!!

Σήμερα σας έχω ένα μικρό haul με κάποιες αγορές που έκανα τις τελευταιές μέρες,τίποτα το συγκλονιστικό αλλά όπως πάντα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας!!!!

Ας αρχίσουμε....


- Σκραμπ σώματος DONNA VALLENTE με αρωμα μπανάνα απο  Hondos Center  στα 8.90 ευρώ.Μυρίζει υπέροχα!!!!

- Μαντηλάκια ντεμακιγιάζ 1+1 δωρο της SEPTONA  με αμυγδαλέλαιο και γάλα.Στο προηγούμενο μου haul τα ξαναείδατε αλλά πέρα απο το είμαι ήδη στη δεύτερη συσκευασία γιατι και εκείναι 1+1 τα είχα πάρει μου άρεσαν και πάρα πολύ.Θα σας πω περισσότερα στο ποστ με τα empties!!!

- Βioten Γαλάκτωμα σώματος με άρωμα με βούτυρο κακάο και macadamia για κανονικό προς ξηρό δέρμα.Μυρίζει υπέροχαααα!!!!!!!!

- Αποσμητικό ΝΕUTRO ROBERTS 1+1 δώρο απο Hondos Center 3,50 με 4 ευρώ η τιμή του. Με διακριτικό άρωμα πούδρας,αρκετα καλό το έχω ξαναπάρει παλαιότερα και 0% αλκοολ!!!!

- ΒΒ Crema της Garnier για μεικτό,λιπαρό δέρμα στην απόχρωση medioum απο τον Βερόπουλο σε προσφορά στα 7.99 ευρώ. Την έχω λατρέψει μου κάθεται πολύ καλά στο δέρμα παρόλο που δεν είναι λιπαρό και για την ώρα δεν έχω σκοπό να την αλλάξω είναι η τρίτη που παίρνω.

- MINERALIZE SKINFINISH απο τη ΜAC. Είναι το SOFT AND GENTLE που οι περισσότερες γνωρίζετε ή έχετε στη κατοχή σας. Το ήθελα καιρό και με το -25% στο Hondos Center ήταν ευκαιρία.Η τιμή του κανονικά στα 28 ευρώ, με την έκπτωση στα 22,10 ευρώ.

- Mascara all eyes on me waterproof  από την essence. H aλήθεια είναι πως δεν συμπαθώ ιδιαίτερα τις αδιάβροχες μάσκαρα για αυτό είναι και η πρώτη που μπαίνει στη συλλογή μου. Θα δούμε. Α! είναι σε μαύρο χρώμα και κόστισε 2,5ο ευρώ.

- PANTHENOL EXTRA αντηλιακή προσώπου με δείκτη προστασίας 30. Από το φαρμακείο της γειτονιάς μου μου κόστισε 8 ευρώ. Έχει ένα ευχάριστο αλλά λίγο έντονο άρωμα και απαρροφάται σχετικά εύκολα,θέλει λίγο το χρόνο της.Η προστασία της όμως εγγυημενη.

- Smoothing Primer προσώπου απο Sephora και το αρωματακι βανίλια Sephora ( 2 πήρα απο αυτά γτ λατρεύω το άρωμα τους ).Eκμεταλλεύτηκα το -35% που έτρεχε πριν απο μια εβδομάδα περίπου.

- Και για το τέλος δυο πινελάκια. Το ένα είναι απο την essence  για ανάμειξη σκιών.Το έχω και το ξαναπήρα γιατί πάντα χρειάζεσαι ένα καθαρό και δεν έχεις βρε αδερφέ εκείνη την ώρα και το άλλο ένα απλό πινελάκι σκιάς απο τα H&M.

Αυτά ήταν τα πραγματάκια που αγόρασα!!! Πείτε μου πως σας φάνηκαν και αν έχετε στη κατοχή σας κάποιο απο αυτά!!!!

Να μη ξεχνάτε τα λινκ που βρίσκονται δεξιά και αριστερά στις στήλες απο fb page και προφίλ, instagram, bloglovin, Twitter και φυσικά το GOOGLE + FOLLOWERS!!!!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!
                        ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΑΣ!!!!!!!
 

8 comments:

  1. megeiaaaaaaaa sou!!
    ta mantilakia septona ta pira ki egw...kai 8elw polu to soft&gentle!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Καλοφορετα!! :)
    Τα μαντηλακια septona θα ειναι τα επομενα που θα δοκιμασω!

    ReplyDelete
  3. Μεγειά σου! Πήρες πολύ ωραία πραγματάκια :) Να σε ρωτήσω το scrub πόσα ml είναι?
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ReplyDelete
  4. Δεν είναι τέλειο το Βioten Γαλάκτωμα σώματος; Τρελαίνομαι για τη μυρωδιά του!!

    ReplyDelete
  5. Nα τα χαρείς όλα.! Το γαλάκτωμα της Bioten το αγαπάααααω.! <3

    Alexandra by http://beautydiarybyalexandra.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  6. Τα μαντιλάκια ντεμακιγιάζ Septona τα έχω και εγώ και είναι τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής..!

    ReplyDelete
  7. kaloforeta. bioten korifi!!!

    http://nickysbeautystarlight.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  8. Αυτό το απολεπιστικό με τη μπανάνα το θέλω, μυρίζει θεϊκά! Όπως θεϊκά μυρίζει και το body lotion της Bioten!

    ReplyDelete