Tuesday, 27 August 2013

Guest Post : GLOSSY BOX !!!!!!

Hi Beauties!!!!

Σήμερα στο blog μου θα δείτε κάτι διαφορετικό από τις άλλες φορές!!!! Είναι η πρώτη φορά που φιλοξενώ πόστ και μάλιστα ένα ποστ απο μακρυά!!!!

Το ποστ αυτο το έχει γράψει για εσάς μια πολυ καλή μου φίλη η οποία εδώ και 1 χρόνο έχει μετακομίσει  ( ελπίζω όχι για πάντα ) στη Γερμανία. Είναι η ίδια που μου έφερε όταν ήρθε στην Ελλάδα να κάνει τις διακοπές της προιόντα που εδώ δε μπορούμε να βρούμε, μπορείτε να δείτε το συγκεκριμένο haul post εδώ!

 Ας πάμε όμως στο το τι θα δείτε σήμερα....Νομίζω οι περισσότερες γνωρίζετε για τα συνδρομητικά κουτάκια που κυκλοφορούν στην Ελλάδα τελευταία εν αντιθέση με το εξωτερικό που δεν είναι και κάτι τόσο καινούριο.Έτσι λοιπόν σήμερα θα πάρετε μια ιδέα για το πως είναι, τι περιέχει, πόσο κοστίζει ένα τέτοιο κουτάκι στη Γερμανία.Το συγκεκριμένο κουτί ονομάζεται GLOSSY BOX και είναι πιθανό κάποιές απο εσάς να το έχετε δει, ακούσει κάπου...

Φτάνει όμως πολλά είπα πάμε να δούμε το ποστ της Λίας ακριβώς όπως το έχει γράψει για εσάς.....

 Γεια σας και απο μενα κοριτσιααα!!
 Σε λιγες μερες μπαινει ο Σεπτεμβρης και στη Ελλαδιτσα η ζεστη καλα κρατει σε σχεση με το
Germany που αρχισαν οι βροχες και η πτωση της θερμοκρασιας,αλλα φετος δεν εχουμε παραπονο
ειδαμε καλοκαιρακι και εδω!! Ααα,να συστηθουμε κιολας,εγω ειμαι η Λια(απο το Πελαγια,
αλλα δεν ειναι της παρουσης) και σημερα αφου με "εκβιασε" η καλη μου φιλη Βανεσσα(γιατι
αυτη εχει δουλεια,διαβαζει τον αγαπημενο Κριστιαν Γκρευ) θα σας γραψω εγω ενα post για το
GLOSSYBOX που μου ηρθε εχθες!!Πρωτα να σας πω πως,απο που,ποτε και ποσο το παρηγγειλα
αυτο το μαγικο κουτακι!!Καταρχας το site ειναι το:www.glossybox.de ειναι γερμανικο
και οπως θα δειτε εχει 3 κουτια το beauty box,το young beauty και το men box. Εγω
παρηγγειλα το young beauty box γιατι νομιζω οτι ταιριαζει περισσοτερο στο στυλ και την
ηλικια μου..Η συνδρομη γι αυτο το κουτι ειναι για δυο μηνες και η τιμη του ειναι 9,95 ευρω.
Η αληθεια ειναι οτι εμεινα αρκετα ευχαριστημενη και σκεφτομαι να παραγγειλω ξανα ειτε το
ιδιο ειτε το beauty box(μπορει και το men box για το αντρακι μου).
Λοιπον ετοιμες να ανοιξουμε το κουτι??



Μ'αρεσε πολυ αυτο το πουγκι που ειναι μεσα τα προιοντα,μυριζει τελεια και μπορω να το
χρησιμοποιησω με διαφορους τροπους(εχω σκεφτει πολλους) οπως και το κουτι του..



Αυτα λοιπον ειναι τα προιοντα που εχει μεσα και ολα ειναι σε κανονικο μεγεθος θελω
να σας πω κατι που μου αρεσε πολυ.. Παμε ομως να τα δουμε αναλυτικα!!

SCHAUMA cream & oil anti-spliss Haarspitzenfluid:ειναι ενα προιον για τα μαλλια κατα της
ψαλιδας και την εξαφανιση της..Μυριζει τελειααα και σιγουρα θα το χρησιμοποιησω να δω αν
κανει αυτο που λεει.. Η τιμη του ειναι στα 2,99/50ml εδω στη Γερμανια.

BALEA Handlotion Blaubeere:Δε νομιζω οτι χρειαζεται να πω και πολλα,ειναι μια κρεμα για τα
χερια με φοβερο αρωμα απο μουρα,που τελευταια το λατρευω,ειναι για κανονικες επιδερμιδες
και γραφει οτι κραταει απαλα τα χερια..Θα το δουμε..Α! η τιμη του ειναι 1,75ευρω/300ml
και ειναι προιον dm και δεν υπαρχει στην Ελλαδα!!

NEW YORKER Fragrances dress for the moment:Το NEW YORKER ειναι μαγαζι με ρουχα τυπου
bershka,h&m κτλ αμερικανια τρελη οπως καταλαβατε και απο το ονομα και τωρα βγαζει και
κολωνιες,η συγκεκριμενη μυριζει πολυ ωραια..εχει μια λουλουδατη και φρεσκια μυρωδια,
εδω γραφει οτι ειναι αποσταγμα μοσχου και σανταλοξυλου..Η τιμη της ειναι στα
9,99(για σπασιμο το κανουν στανταρ)ευρω/30ml..Στην Ελλαδα δεν εχει ερθει ακομα το συγκεκριμενο
μαγαζι αλλα ποτε δεν ξερεις..

P2 COSMETICS:Μια οζα,ενα μανο οπως θελετε πειτε το,εγω επειδη ειμαι Σαλλλονικια το λεω οζα,
σε μοβ χρωματακι,με χαλασε λιγο αλλα δε βαριεσαι..Δε τη δοκιμασα ακομα αλλα επειδη αγαπαω
τη συγκεκριμενη μαρκα για τις οζες της,εχω ηδη 3,ειναι φοβερες,με δυο χερια βγαζουν ακριβως
το χρωμα και κραταει 6 με 8 μερες σιγουρα!!Η τιμη της 1,55ευρω/8ml η συγκεκριμενη μαλλον
γιατι την ειχαν προσφορα στα dm, εγω τις παιρνω 1,95ευρω!!Απ'οτι ξερω δεν υπαρχουν στην Ελλαδα..

LIP SMACKER fruits lip balm:Νομιζω ειμαι απο τις τυχερες γτ οι πιο πολλες κοπελες πηραν
με γευση μανγκο,εμενα μου ηρθε φραουλα-μπανανα και επειδη το δοκιμασα,δε κρατηθηκα,ειναι
ΤΕΛΕΙΟΟΟΟ!!Πιστευα οτι θα το φαω στα 2 πρωτα λεπτα αλλα δε το εκανα και ετσι μου κρατησε
απαλα τα χειλια για δυο ωρες περιπου και ενω εφαγα και ηπια!!Το λατρεψα!!!!Η τιμη του ειναι
στα 1,99-2,49(αναλογα μαλλον απο που θα το παρεις,δε ξερω να σας πω ειναι η αληθεια)ευρω/4γρ..

Αυταααα λοιπον απο εμενα,πιστευω να μη σας κουρασα..Μολις δοκιμασω τα προιοντα θα σας κανω
ενα review.. Ευχαριστω πολυ που διαβασατε αυτο το ποστ..Tschuuuussss!!!


Αυτό ήταν το ποστ...προσωπικά μου άρεσε πολύ!!!Πείτε μας και εσείς τη γνώμη σας για το πως σας φάνηκαν τα προιόντα που είχε μέσα και φυσικά όπως είπε και η Λία θα υπάρξει αργότερα και ένα ποστ review!!!!!

και απο τις δύο μας....
ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

ΜΗ ΞΕΧΝΑΤΕ ΤΟ GIVEWAY GIRLS!!!! ΠΑΡΤΕ ΜΕΡΟΣ!!!!!!


5 comments:

  1. Εξαιρετικό post! Μπράβο και στη Λία όπως τα έγραψε! Υπέροχο και πανέμορφο (τι χρώματα!) κουτί! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Σε ευχαριστώ Μαράκι μου!!!Πάντα έχεις μια καλή κουβέντα!!!!!!

      Delete
    2. Μαρια μου να σαι καλα(ειναι να μη το χεις!!)!! το κουτακι ηδη εχει παρει θεση στο σαλονι μου,το λατρεψα οπως και το πουγκι!! :*

      Delete
    3. Είσαστε υπέροχες! :)

      Delete