Friday, 27 September 2013

ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ KORRES...MINI REVIEW AND SWATCHES!!!!!

Hello Beauties!!!

Ελπίζω να είστε όλες καλά παρά την αλλαγή του καιρού και την εξετάστικη που κάποιες απο εμάς έχουμε....και με την ευκαιρία καλή επιτυχία σε όλες!!!!!

Στο σημερινό ποστ λοιπόν θα σας δείξω τα καλλυντικά που έχω δοκιμάσει εγώ απο την ελληνική εταιρεία KORRES,νομίζω πως οι περισσότερες γνωρίζετε πως τα προιόντα της συγκεκριμένης εταιρείας είναι στο μεγαλύτερο μέρος τους φυσικά και φιλικά προς το περιβάλλον....!!!!!!

Πάμε όμως να σας δείξω τι έχω εγώ στη κατοχή μου και λέω να ξεκινήσω απο την μεγάλη μου αγάπη που δεν είναι άλλη απο τα κραγιόν....

'Εχω δύο αλλά με διαφορετική σύσταση το καθένα,ουσιαστικά δηλαδή είναι απο διαφορετική σειρά!
Θα ξεκινήσω από το πρώτο μου απόκτημα!!!

Ο λόγος λοιπόν για τα κραγιόν MANGO BUTTER με SPF 10...
Τα συγκεκριμένα κραγιόν είναι αρκετά ενυδατικά γιατι περιέχουν βούτυρο mango που κάνει τα χειλή πολύ μαλακά. Έπίσης η υφή του είναι περισσότερο glossy δλδ αφήνει στα χείλια μια wet υφή αλλά παρόλα αυτά δε κολλάει καθόλου...Η χρωματική του απόδοση δεν είναι τόσο πολύ έντονη όμως χτίζετε αρκετά και μπορείτε να πετύχετε ένα αρκετά έντονο αποτέλεσμα...Η διάρκεια του σε περιπτωση που δεν φάτε και δεν πιειτε τίποτα μπορεί να είναι μεχρι 3 ώρες το πολύ αλλά ακόμα κ αν φατε ή οτιδήποτε παραμένουν τα χείλη ενυδατωμένα, το χρώμα φεύγει ομοιόμορφα και παράλληλα αφήνει και κάποιο χρώμα στα χείλη, δεν εξαφανίζεται εντελως.Δεν έχει ιδιαίτερα έντονο άρωμα και αυτό που ελάχιστα μου μυρίζει μου θυμίζει κάτι σε εσπεριδοειδή. Αυτό που έχω εγώ στη κατοχή μου είναι το νούμερο 45 και είναι ένα κοραλλί χρώμα που μέσα στο καλοκαίρι χρησιμοποιήσα αρκετά ακόμα και τις πρωινές ώρες και για την υφή του αλλά και για το οτι έχει δεικτη προστασίας από τον ήλιο!!!

Πάμε στο επόμενο τώρα και στο τέλος θα σας δείξω και φωτογραφίες...

Το δευτερο κραγιόν μου που είναι ένα απο τα σχετικά πρόσφατα αποκτήματα μου ανοίκει στη σειρά GUAVA που ξέρω πως είναι και η αγαπημένη πολλών κοριτσιών και καταλαβά και εγω τον λόγο αμέσως μόλις το δοκίμασα. Στη συγκεκριμένη σειρά τα κραγιόν παραμένουν ενυδατικά αλλά είναι περισσότερο σταθερά, έχουν πιο έντονη χρωματική απόδοση και περιέχουν εκχυλίσμα Guava,πηγή βιταμίνης C , που προσφέρει αντιοξειδωτική προστασία.
'Εχει λοιπόν καλύτερη διάρκεια στα χείλη μέχρι και 4 ώρες ( στα δικά μου τουλάχιστον ) και μου τα κρατάει ενυδατωμένα καθόλη τη διάρκεια που το έχω στα χείλη μου. Το άρωμα του είναι υπέροχο και μου θυμίζει σε μεγάλο βαθμό το άρωμα που έχουν τα κραγιόν της MAC.
Από την συγκεκριμένη σειρά αποφάσισα να πάρω ένα πιο καθημερινό χρώμα και έτσι διάλεξα το νούμερο 17 pink.



 Mango Lipstick no 45 (μου έχει ξεφύγει λίγο απο το πλάι αλλά προσπεράστε το,είναι glossy όπως σας έλεγα)

Guava Lipstick no 17
 

Ας περάσουμε τώρα σε άλλη μια αγάπη, στις σκιές που έχω απο αυτη την εταιρεία!!!
Για αυτές θα σας μιλήσω στο σύνολο γιατί για όλες έχω μια άποψη και τα ίδια πράγματα να πω.
'Ολες περιέχουν έλαια απο Ηλίανθο και Νυχτολούλουδο, έχουν μια βελούδινη υφή και είναι ιριδίζουσες, σαν να έχουν shimmer δηλαδή που προσωπικά εγώ αυτού του τύπου σκιές προτιμώ και εκεί πέφτει το μάτι μου πιο εύκολα παρά σε μια ματ.Έχουν πολύ καλή απόδοση και διάρκεια και το ελαφρύ άρωμα που έχουν μου θυμίζει πούδρα.




Επάνω βλέπετε το νούμερο 14 ένα ωραίο σαμπανιζέ χρώμα για την εσωτερική γωνία του ματιού αλλά και για το κόκκαλο τοτ φρυδιού.
Και κάτω το νούμερο 66 ένα όμορφο γλυκό ροζ.

 Αριστερά είναι η απόχρωση 845,ένα γαλάζιο με μοβ υποτόνους μέσα ανάλογα με το πως θα πέσει το φως πάνω της.
Και δεξιά το νούμερο 31, ένα αγαπημένο μπρονζέ χρώμα που το καταευχαριστήθηκα μέσα στο καλοκαίρι.

Κάποιες τελευταίες λεπτομέρειες
Τα κραγιόν είναι φυσικά δερματολογικά ελεγμένα, επίσης είναι mineral oil free, silicone free, propylene free και ethanolamine free και ακριβώς τα ίδια ισχύουν και για τις σκιές.
Οι τιμές τους ποικίλουν απο φαρμακείο σε φαρμακείο και σε online φαρμακείο αλλά και απο κατάστημα σε κατάστημα...Καλό θα ήταν να το ψάξετε λίγο το θέμα πριν αποκτήσετε κάτι για να δείτε από που σας συμφέρει καλύτερα.
Το μόμο σίγουρο είναι ότι αξίζουν τα λεφτά τους και όπως είναι φυσικό θέλω να δοκιμάσω και άλλα προιόντα απο πούδρες, ρουζ μέχρι μάσκαρα και μολύβια ματιών και χειλιών.

Αυτά απο εμένα...περιμένω τα σχόλια σας και την δική σας άποψη για αυτά τα καλλυντικά...φυσικα περιμένω και τις προτασεις σας για το τι άλλο συγκεκριμένα πρέπει να δοκιμάσω!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

5 comments:

  1. τα κραγιον εχουν υπεροχα χρωματα!πολυ ωραια ολα!

    ReplyDelete
  2. Exw kragion guava pou to latreuw!einai tosooo veloudino kai enudatiko!!
    Kai exw kai apo tin mango seira..kai pragmatika einai apo ta pio enudatika kai "glistera" pou exw!!!!!!!

    ReplyDelete
  3. agapimeno proion makigiaz tou korre einai to bronzer! opws kai ta lipgloss.perna an thes des k sto blog mou ti gnwmi mou gia auta!
    http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2013/07/i-love-greek-products-2.html

    ReplyDelete
  4. Να σου πώ την αλήθεια Βανέσσα μου το Guava είναι πολύ πιο ωραίο! <3
    Οι σκιές πολύ όμορφες, αν και προτιμώ τις ματ :)

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ReplyDelete
  5. Τέλειο το ποστ, πολύ διαφωτιστικό...μου άρεσε ιδιαίτερα το Guava Lipstick no 17...οι σκιές όλες είναι του γούστου μου γιατί είναι στις αποχρώσεις που μου αρέσουν...αλλά ξεχωρίζω την γαλάζια 845, έχω τρέλα με το μπλε γενικότερα,όσο για τα προιόντα του Korres γενικά μου αρέσουν ...
    Φιλιά Μαίρη by http://fairymakeuptales.blogspot.gr/

    ReplyDelete