Monday, 21 October 2013

Lavera Review!!!!!

Hello Beauties!!!!

Τι μου κάνετε;;;; Ελπίζω να σας βρίσκω όλες κ όλους καλά!!!!

Σήμερα το ποστ μου θα είναι ενα review για τα προιοντα Lavera που μου έστειλε η εταιρεία πριν απο κάποιο χρονικό διάστημα.
Θέλω να τονίσω πως αυτή είναι η δική μου προσωπική άποψη!!!

Ας αρχίσουμε λοιπόν...


Αυτά είναι τα προιόντα στο σύνολο τους...και τώρα ας τα πάρουμε ένα ένα!!!!

 Εδώ έχουμε ένα lip balm με δείκτη προστασίας 10...Αυτο το προιόν δε μου άρεσε με την πρωτη ματιά μου φάνηκε πολύ πολύ σκληρό για ενυδατικό χειλιών,δεν απλωνόταν καθόλου εύκολα στα χείλια μου και άφηνε και άσπρα σημάδια....προσπάθησα να βρω άλλον τρόπο για να το χρησιμοποιήσω έτσι ώστε να μπορώ να έχω μια άποψη.Έτσι το τρίβω λίγο στο πάνω μέρος του χεριού μου αφου τα έχω πλύνει εννοείται και μετα το εφαρμόζω.Αυτό το κάνει κάπως πιο μαλακό και μπορεί να απλωθεί αλλά εξακολουθεί να αφηνει αυτό το άσπρο χρώμα το οποίο προσωπικα με αποτρέπει απο το να το χρησιμοποιώ συχνά καθως επίσης και το αρωμα του!!!! Απο ενυδάτωσει με τον τρόπο που βρήκα κάτι κάνει αλλά όχι τίποτα ιδιαίτερο...με λίγα λόγια είναι ένα προιόν που δε θα το αγόραζα.

 Εδώ έχουμε ένα σκραμπ προσώπου με άρωμα τριαντάφυλλο!!!!Το άρωμα του όπως και όλα τα προιοντα που μυρίζουν τριαντάφυλλο τα μισώ...ναι ναι καλά διαβάσατε!!!!Η μόνη μυρωδιά τριαντάφυλλου που μου αρέσει είναι αυτή που υπάρχει στον κήπο μου...Η περίεργη!!!!!!! Κατά τα άλλα είναι για εμένα ένα πολύ καλό προιόν, κάνει άψογα τη δουλειά του στο δικό μου δέρμα, έχει αρκετούς κόκκους μέσα και η αισθηση που μου αφήνει μετά είναι υπέροχη...ένα πολύ μα πολυ μαλακό δέρμα και το νιώθω και πολύ καθαρό. Άρα αν εξαιρέσουμε το άρωμα του είναι ένα προιόν που λάτρεψα το χρησιμοποιήσα μέχρι τέλους και θα το αγόραζα σίγουρα.

 Εδώ μιλάμε για έναν έρωτα μεγάλο...Όταν έβγαλα την φωτογραφία το προιόν ήταν περίπου στη μέση, τώρα φυσικά έχει τελειώσει. Είναι ένα προιόν που το ευχαριστήθηκα και εγώ και η μαμά μου πάρα πολύ ειδικά το καλοκαίρι. Ενυδατώνει απίστευτα το πέλμα,τις φτέρνες ,την πατούσα και ειδικά στην σκλήρυνση που έχω εγώ την κρατούσε μαλακιά,ενα μεγάλο συν για εμένα γτ με ταλαιπωρεί και πολλές φορές με πονάει κιόλας.Το προιον αυτό με έσωσε...το προτείνω ανεπιφύλακτα και θα το αγοράσω ξανά σίγουρα!!!!!

Βλέπουμε δύο διαφορετικά κονσίλερ...Το κονσίλερ σε στικ είναι καλό προιόν αλλά με τίποτα δε κάνει για την περιοχή κάτω απο τα μάτια...έχει ένα πολύ όμορφο,δροσερό άρωμα που μου θυμίζει μέντα...προσωπικά το χρησιμοποιώ για τις κοκκινίλες και τα σπυράκια που έχω ανα διαστήματα στο πρόσωπο.Τα καλύπτει αρκετά καλά και μου δίνει και την αίσθηση πως κάνει δουλειά και στα σπυράκια μου, σαν τα μαραίνει να το πώ ,σαν να μη τα αφήνει να φουντώσουν πολύ να το πω...πάντως αυτή την αίσθηση έχω.
Το άλλο κονσίλερ προσωπικά το βρήκα εξαιρετικό για κάτω απο τα μάτια...απο κάποιες κοπέλες άκουσα πως τους κάνει γραμμές κάτω απο τα μάτια...στα δικά μου δε το κάνει αυτό. Απλώνεται μια χαρά, μου καλύπτει τους κύκλους μια χαρά και γενικά  το προιόν το ευχαριστιέμαι ακόμα κ τώρα πάρα πολύ. Είναι ένα προιόν που θα αγόραζα!!!!


Ένα υγρό καφέ eyeliner!!!!! Η αλήθεια είναι πως με τα υγρά eyeliner δε τα πάω και πολύ καλά, έτσι δε το έχω χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα, όμως τις λίγες φορές που το έβαλα μου έκατσε αρκετά καλά. Γλυκαίνει το βλέμμα σαν χρώμα, και ενω στην αρχή το νιώθεις υγρό στη πορεία γίνεται πολύ πολύ σταθερό.Νομίζω μπορείτε να δείτε και μόνες σας πως έχει πολύ καλή χρωματική απόδοση...και για αυτες που τους βολεύουν αυτου του είδους eyeliner είναι ένα πολύ καλό προιόν.

Απο τα υπόλοιπα μικρά δειγματάκια έχω χρησιμοποιήσει μόνο την κρέμα προσώπου η οποία για το δικό μου δέρμα ήταν πολύ λιπαρή...και να τονίσω πως δεν έχω λιπαρό δέρμα,θα έλεγα πως είναι κανονικό προς μεικτό και το χειμώνα σε κάποιες περιοχές μπορω να πω πως είναι κ ξηρό. Άρα καταλαβαίνετε...είναι ένα προιόν που δε θα το προτιμούσα!!!

Aυτό που θα ήθελα να δοκιμάσω απο τα δειγματάκια που έχω στη κατοχή μου είναι το beauty balm το οποίο έχει βραβευτεί ως ''πολύ καλό'' απο τον αυστηρό Γερμανικό οργανισμό ΟΚΟ-ΤΕST!! Θα σας κάνω μάλλον ξεχωριστό πόστ για το συγκεκριμένο!!!!

Τέλος θέλω να πω πως μιλάμε για βιολογικά καλλυντικά κάτι που ξέχασα να αναφέρω στην αρχή.
Mπορείτε να δείτε όλα τα προιόντα τους εδώ  και στη σελίδα τους στο facebook εδώ

Αυτά από εμένα!!!!!Ελπίζω να σας άρεσε το ποστ μου και φυσικά περιμένω τα δικά σας σχόλια για να μάθω την άποψη σας!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

1 comment:

  1. Καλησπέρα,πολύ ωραίο το review,δυστηχώς δεν έχω δοκιμάσει κάτι ακόμη από αυτήν την εταιρεία αλλά κάποια στιγμή ελπίζω να τα καταφέρω και να γνωρίσω τα προιόντα της εταιρείας!

    Μάρω από http://beautyandmakeup-marw86makeup.blogspot.gr/

    ReplyDelete