Friday, 15 November 2013

Haul περιποίησης προσώπου,σώματος κ.α. !!!!!!!!

Hello Beauties!!!!!!

Tι μου κάνετε??? 'Εχει δροσίσει για τα καλά ε??? Δε πειράζειιιιι!!!!!!!Μένουμε απτόηττες!!!!

Μετά απο την ερώτηση μου στη σελίδα μου στο facebook αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό το collective haul αφού πρωτα το χώρισα σε κατηγορίες γιατί είναι πολλά με προϊόντα περιποίησης προσώπου, σώματος, χειλιών και άλλα!!!!!

Ας αρχίσουμε....

Θέλω να τονίσω από τώρα πως τα προιόντα έχουν αγοραστεί με δικά μου χρήματα και φυσικά όχι όλα μέσα σε μια βδομάδα αλλά σταδιακά. Για όσα έχω χρησιμοποιήση θα σας πω και μερικά λογάκια και αν εσείς θέλετε για κάποιο συγκεκριμένο προϊόν περισσότερα μπορείτε να μου το πείτε κάτω στα σχόλια...και αφού πάλι είπα πολλά πάμε να τα δούμε!!!


Εδώ βλέπουμε
απο αριστερά το scrub κρέμα απολέπισης της bioten με μέλι και φυσικούς κόκκους απο κουκούτσι βερύκοκκου για κανονική/μεικτή επιδερμίδα. Οι γνώμες για το συγκεκριμένο προϊόν διαφέρουν...άλλες κοπέλες έχουν πει πως δεν είχε μέσα αρκετούς κόκκους για να κάνουν σωστή απολέπιση, άλλες πως είναι μια χαρά και έρχομαι να συμφωνήσω με τις κοπέλες που λένε πως οι κόκκοι είναι αρκετοί και κάνει τη δουλειά του μια χαρά. Είμαι απόλυτα ευχαριστημένη και το δέρμα μου μετά από κάθε χρήση είναι απαλό και βαθιά καθαρό!
 Δίπλα έχουμε ένα πολύ γνωστό gel καθαρισμού πάλι απο την bioten με νέκταρ κυδωνιού και βιταμίνη Ε. Σίγουρα έχετε διαβάσει πολλά, έγω το έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, έμεινα ευχαριστημένη, έκανα μια δυο αλλαγές για να δοκιμάσω και άλλα προϊόντα και ξαναγύρισα σε αυτό...γιατί και πολύ οικονομικό είναι και ωραίο άρωμα έχει και φυσικά μου καθαρίζει το πρόσωπο καλά απο κάθε ίχνος μακιγιάζ!
 Στη συνέχεια έχουμε ένα νέο προϊόν απο την L'OREAL. Το ΙDEAL SOFT νερό καθαρισμού Micellaire για ξηρή και ευαίσθητη επιδερμίδα. Είναι κατάλληλο για πρόσωπο, μάτια και χείλη...έχω δοκιμάσει και άλλα και μπορώ να πω πως δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απο άλλα πιο ακριβά νεράκια...αφαιρεί το μακιγιάζ εύκολα από παντού και φυσικά η χαμηλή τιμή του είναι ένα μεγάλο συν!
 Τέλος σε αυτή τη φωτογραφία βλέπετε τα αγαπημένα μου μαντηλάκια που δε ξέρω πόσες φορές σας τα έχω δείξει εως τώρα με αμυγδαλέλαιο και γάλα...δε τα αλλάζω...και για αυτα οι απόψεις διαφέρουν αλλά εμένα μου έχουν ταιριάξει απόλυτα και συνήθως τα βρίσκω και 1+1 οπότε why not???!


 Eδώ απο αριστερά έχουμε πάλι ένα αγαπημένο μου προϊόν. Το αποσμητικό NEUTRO ROBERTS...έχει μεγάλη διάρκεια και μυρίζει σαν πούδρα...Δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα ξηροδερμίας όπως άλλα αποσμητικά και επίσης το βρίσκω 1+1 και σε τιμή περίπου 4 ευρώ πάνω κάτω.
 Δίπλα είναι μια πρόσφατη αλλά δοκιμασμένη αγορά μου απο SEPHORA. Βody Lotion με άρωμα βανίλιας...αγαπώ αγαπώ αγαπώ αυτό το άρωμα και συγκεκριμένα το άρωμα βανίλιας απο SEPHORA γιατί κάποια άλλα με ενοχλούν. Είναι εξαιρετικά βολική η αντλία που έχει, η υφή της είναι τέτοια που απορρόφαται άμεσα από το δέρμα και δε χρειάζεται να περιμένεις για να ντυθείς μετά το μπάνιο σου. Το άρωμα της έχει αρκετά καλή διάρκεια και απο θέμα ενυδάτωσης είναι εξαιρετική για την δικη μου τουλάχιστον επιδερμίδα!
  Παρακάτω είναι δύο προϊόντα για τα χείλη που όσες με παρακολουθείτε γνωρίζετε πως έχω θέμα με τα χείλια μου γιατί χειμώνα καλοκαίρι είναι σαν σκασμένα άρα πάντα αναζητώ το νούμερο 1 lip balm για εμένα...Το lip balm της APIVITA είναι το πρώτο που δοκιμάζω.Είναι με ρόδι, κερί μέλισσας και ελαιόλαδο.Αφήνει ένα ελαφρύ κόκκινο χρώμα στα χείλη,ενυδατώνει αλλά και πάλι δε νιώθω πως είναι το τέλειο. Το επόμενο είναι ένα απλό,συμπαθητικό lip balm από την Victoria silk touch με καταπληκτικό άρωμα τσιχλόφουσκας αλλά όχι και γεύσης. Πολύ οικονομικό απο τα Jumbo αλλά νιώθω απλά μια επιφανειακή ενυδάτωση!
 Τέλος στη φωτογραφία βλέπουμε δύο κρέμες χεριών...Η πρώτη απο την εταιρεία Oriflame με άρωμα βασιλικού και ροδάκινου,υπέροχο άρωμα και καλή ενυδάτωση. Δίπλα της είναι η κρέμα χεριών απο CERA di CUPRA που ακόμα δεν έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει καλά σχόλια για την ενυδάτωση που προσφέρει...θα δούμε!!!


Και επιτέλους αυτό το ποστ φτάνει στο τέλος του με μια πολύ πρόσφατη αγορά μου απο το online φαρμακειο Pharm24.gr. Στο συγκεκριμένο φαρμακείο βρήκα το πακέτο του KORRE  με μια κρέμα ημέρας και μια κρέμα νύχτα στα 13.66 ευρώ. Είναι με φλοιό μανόλιας για τις πρώτες ρυτίδες. Είχα δοκιμάσει την συγκεκριμένη κρέμα σε δείγμα και καταενθουσιάστηκα και με το άρωμα της αλλά με την αίσθηση που μου άφησε στις 3 χρήσεις που έκανα. Μπορεί να έκλεισα τα 26 και κάποιες να πουν πως είναι νωρίς για μια τέτοια κρέμα αλλά έχω να πω πως η πρόληψη δεν έβλαψε ποτέ κανέναν....άλλωστε τα χρόνια περνούν...
 Επίσης απο το φαρμακείο πήρα την μάσκα με πράσινο άργιλο απο την APIVITA ξέρετε αυτά τα διπλά φακελάκια που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά έχω ακούσει καλά σχόλια.Θα δω και θα σας πω σε κάποιο άλλο ποστ...απο το φαρμακείο ήταν και το lip balm απο APIVITA που είδατε παραπάνω.
Τα δειγματάκια δίπλα μου τα έστειλε το φαρμακείο και είναι όλα κρέμες ματιών γιατί εγω αυτό ζήτησα.

Αυτά απο εμένα... ελπίζω να μη σας κούρασα πάρα πολύ και σας παρακαλώ κάτω στα σχόλια μου αφήστε μου πιο θεωρείται εσείς καλό προϊόν για ενυδάτωση χειλιών...

Μη ξεχάσετε να με ακολούθησετε στη σελίδα μου στο facebook, instagram και twitter για πιο άμεση επικοινωνία, φωτογραφίες και άλλα πολλά!!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!

5 comments:

  1. Αγαπημένο το νερό καθαρισμού από L'Oreal!!!!Να τα χαρείς όλα!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Αχ τα θελω ολα,πολυ ωραιο ποστ γλυκουλα μουυυ!

    ReplyDelete
  3. πολυ ομορφα! τα προιοντα καθαρισμου της l oreal ειναι ακριβως οπως λες , πολυ καλη ποιοτητα κ σε προσιτη τιμη τα εχω προτιμησει πολλες φορες τωρα επελεξα προιοντα καθαρισμου bioten ειχαν το 1+1 κ συνεφερε πολυ ,μυριζουν τοσο ωραια!
    φιλια!

    ReplyDelete
  4. την κρεμα χεριων την εχω και εγω και μυριζει τελεια! το lip balm Της apivita Το εχω επισης και συμφωνω με αυτα που λες!

    ReplyDelete
  5. το lip balm απο τα jumbo το εχω και εγω και δεν κανει τιποτα....εγω τ κανει lip scrub τωρα.....
    http://sourcedebeaute.blogspot.gr/

    ReplyDelete