Friday, 20 December 2013

HAUL ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΜΑΛΛΙΩΝ!

Hello Beauties !!!!

Τι μου κάνετε??? Ξέρω έχουμε πολλές μέρες να τα πούμε αλλά δυστυχώς ο χρόνος μου με τις υποχρεώσεις είναι περιορισμένος....

Σήμερα θα κάνω το ποστ που σας έχω υποσχεθεί εδώ και καιρό και όλο έμενε πίσω...

Είναι κάποια προϊόντα για τα μαλλιά που έχω αγοράσει εδώ και καιρό άλλα δοκιμασμένα και έγκυρα και άλλα που χρησιμοποιήσα για πρώτη φορά...

Δε θέλω στο συγκεκριμένο ποστ να κάνω και review μαζί γιατί για κάποια απο αυτά αξίζει ξεχωριστή αναφορά ( και έχω βγάλει ήδη τις φωτογραφίες για να μη μείνω πάλι πίσω ) εκτός απο αυτά που έχω χρησιμοποιήσει ξάνα και σας έχω κάνει αναφορά σε παλαιότερα ποστ. Σε αυτά ναι θα πω λίγα μόνο πραγματάκια...άρα ουσιαστικά θα είναι μια παρουσιάση των προϊόντων και θα περιμένω τα δικά σας σχόλια για ότι έχετε δοκιμάσει...

Τέλος θέλω να σας ζητησω συγγνωμη για την όχι κ τόσο καλή ποιότητα της φωτογραφίας αλλά δυστυχως η ψηφιακή τα έπαιξε κ οι φωτο και για σήμερα αλλά κ για τα επόμενα πόστ έχουν τραβηχτεί απο το κινητό μου....πολλά είπα πάλι!!!!

Ας αρχίσουμε....


 Pantene PRO-V AQUA LIGHT ΣΑΜΠΟΥΑΝ : Ένα προϊόν που το έχω αγοράσει αρκετές φορές. Είναι για λεπτή τρίχα όπως η δική μου και ανάλαφρα μαλλιά...Σας το έχω αναφέρει και στο παρελθόν! Το αγαπώ,μπορεί να μην είναι για αναδομηση και όλα τα σχετικά που συνήθως θέλουμε όλες εμείς που βάφουμε τα μαλλιά μας ή τα ταλαιπωρούμε γενικά αλλά κάνει πολύ αφρό άρα μου καθαρίζει πολύ καλά τα μαλλιά και για την ακρίβεια τα ακους να τρίζουν, δε μου τα λαδώνει γρήγορα και φυσικά τα κάνει πιο ανάλαφρα γιατί είναι κάτι που μου το έχουν πει και με έχουν ρωτήσει πιο σαμπουάν χρησιμοποιώ. Προσωπικά σας προτείνω να το δοκιμάσετε, ειδικά όσες έχετε λεπτή τρίχα.

Pantene PRO-V  Spray Conditioner : Είναι ουσιαστικά ένα προϊόν που χρησιμοποιώ προσωπικά μετά το λούσιμο...παρόλο που στη συσκευασία γράφει πως είναι κατάλληλο και για νωπα αλλά και στεγνα μαλλιά...Είναι επίσης απο τη σειρά λεπτή τρίχα ανάλαφρα μαλλιά! 

Pantene PRO-V GEL SPRAY ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΟΓΚΟΥ : Επίσης για λεπτή τρίχα και αυτό είναι ένα απο τα προϊόντα που αξίζουν ένα ξεχωριστό ποστ. Θα το έχετε σύντομα...!!!

Pantene PRO-V CONDITIONER : Ένα απο τα προϊόντα που επίσης έχω χρησιμοποιήσει αρκετές φορές και αγαπώ...ξεμπερδεύει τα μαλλιά αν και θέλει λίγη παραπάνω ποσότητα... είναι επίσης απο τη σειρά AQUA LIGHT  για λεπτή τρίχα και ανάλαφρα μαλλιά. Δεν μου τα βαραίνει και δε μου προκαλεί έξτρα λιπαρότητα. Και κάπου εδώ κλείνει ο κύκλος με τα PANTENE...Σας ζάλισα το ξέρω αλλά ήθελα να τα χρησιμοποιήσω σε συνδιασμό για να δώ πως δουλεύουν.

 PALMER'S COCONUT OIL FORMULA: Το μόνο που θα πώ είναι πως μυρίζει υπέροχα και τα υπόλοιπα θα τα διαβάσετε σε ένα ξεχωριστό ποστ... Το συγκεκριμένο είναι αγορασμένο απο το site feelunique.com ενώ όλα τα παραπάνω μπορείτε να τα βρείτε παντού.

SUNSILK NUTRIKERATIN : Επίσης δε θα πω πολλά γιατί θα γράψω ξεχωριστό ποστ....Να πω μόνο πως είναι παρα πολύ οικονομικό προϊόν και πως έχει μια συμπαθητική μυρωδιά που δε μπορώ να προσδιορίσω!

Macadamia Deep Repair Masque : Tα λόγια είναι περιττά όσες την έχετε δοκιμάσει γνωρίζετε ήδη, όσες δεν την έχετε δοκιμάσει σας προτείνω να το κάνετε με την πρώτη ευκαιρία....θα σας γράψω ξεχωριστό ποστ για περισσότερες λεπτομέρειες...όμως μυρίζει μοναδικά!!!!

Και για το τέλος σας έχω αφήσει δυο χτένες...γνωστές και οι δύο... Η μία η ροζούλα είναι η γνωστή TANGLE TEEZER.Είχα ακούσει πολλά, είχα διαβάσει πολλά και ήθελα να την δοκιμάσω...για όσες κοπέλες έχετε σγουρά,σπαστά μαλλια νομίζω θα την ευχαριστηθείτε ιδιαίτερα...τουλάχιστον αυτό συνέβει σε εμένα και επίσης είναι βολική για ταξίδια,είναι μικρή άρα δε πιάνει χώρο και έχει απο κάτω και το προστατευτικό της καπάκι...Eίναι απο το feelunique.com επίσης.
Η δεύτερη χτένα είναι η Μacadamia Healing Oil Infused Comb...είναι ουσιαστικά νοτισμένη με το λαδάκι απο Macadamia...τη συγκεκριμένη δε την έχω χρησιμοποιήσει ακόμα...όταν έρθει η ώρα θα σας πω και για αυτήν....

Αυτά είχα να σας δείξω...πείτε μου την γνωμη σας για ότι έχετε δοκιμάσει και πιο ποστ review θα θέλατε να δείτε πρώτο. Όπως βλέπετε δεν αναφέρω καθόλου τιμές γιατί τα έχω αγοράσει εδώ και καιρό και δυστυχώς δε τις θυμάμαι καθόλου...

Επίσης μη ξεχνατε να με ακολουθείτε στο twitter, instagram και facebook για πιο άμεση επικοινωνία.Θα βρείτε όλα τα link δεξιά και αριστερά του  blog...

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ!!!!

ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΤΕ!!!!!!

2 comments:

  1. Πολύ ωραία όλα τα προϊόντα! Να τα χαρείς!
    Πρέπει να δοκιμάσω κάτι από την εταιρία macadamia!
    Φιλιάα

    ReplyDelete
  2. Πολύ ωραία προιόντα!Το σαμπουάν από pantene το χρησιμοποιούσα κι εγώ στο παρελθόν!
    Το λάδι καρύδας είναι τέλειο!Αλλα το χρησιμοποιώ σπάνια γιατί με πιάνει η βαρεμάρα μου!χαχαχ!!

    ReplyDelete