Monday, 20 January 2014

PANTENE PRO-V GEL SPRAY Ενίσχυσης όγκου REVIEW!!!!!

Hi Beauties!!!!

Τι μου κάνετε????

Εχώ πολλές μέρες να γράψω κάποιο ποστ αλλά έχουν μεσολαβήσει πολλά που δεν μου άφηναν τον χρόνο να ασχοληθώ με το blog μου όσο θα ήθελα παρολα αυτά παρακολουθώ όσο περισσότερο μπορώ και ποστ αλλά και βίντεος!!!!

Αν και καθυστερημένα λοιπόν θέλω να ευχηθώ με τη σειρά μου καλή χρονιά σε όλες και όλους γεμάτη με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές...και μπορεί για εμένα να μην τέλειωσε και να μην άρχισε τόσο καλά αυτή η χρονιά ωστόσο ευελπιστώ πως στη πορεία της θα είναι όλα μια χαρά!!!!

Σήμερα σας έχω ενα ποστ για ένα προϊόν που απο τότε που το έχω στα χέρια μου το χρησιμοποιώ non stop...

Το συγκεκριμένο το είδα καταλάθος στο ράφι του σουπερ μάρκετ που είχα πάει αλλά μου κίνησε αμέσως το ενδιαφέρον αν και ήμουν λίγο διστακτική ως προς το αποτελεσμά του.

Ο λόγος για το gel spray ενίσχυσης όγκου από την PANTENE PRO-V!!!!



 'Οπως καταλάβατε λοιπόν ισχυρίζεται πως δίνει όγκο στα μαλλιά...Οι οδηγίες που δίνει πίσω είναι : Ψεκάστε το gel σε μορφη spray σε νωπά μαλλιά στη ρίζα ή σε όλο το μήκος των μαλλιών. Στεγνώστε με πιστολάκι και τη βοήθεια μιας στρογγυλής βούρτσας ή αναποδογυρίζοντας το κεφάλι...

Η γνώμη μου

Ήμουν εξαιρετικά διστακτική στην αρχή γιατί φοβόμουν πως ένα τέτοιο προϊόν που το ψεκάζεις απευεθείας στις ρίζες των μαλλιών θα έφερνε περισσότερη λιπαρότητα παρά όγκο.Τελικά έκανα λάθος, δεν μου δίνει καμμιά εξτρα λιπαρότητα αλλά αντίθετα μπορώ να πω πως μου κρατάει μακρυά τη λιπαρότητα για μια μέρα επιπλέον τουλάχιστον.
Δε μπορώ βέβαια να καταλάβω για ποιο λόγο λέει πως είνα gel αφού μέσα στο μπουκάλι είναι υγρό και καθόλου παχύρευστω.Το άρωμα του είναι σαν την κλασσική μυρωδιά που έχουν τα σαμπούαν της  PANTENE και μπορώ να πω πως μένει στα μαλλιά μου.

Ο τρόπος που το χρησιμοποιώ εγώ
Αφου χτενίσω τα μαλλιά μου μετά το λούσιμο πιάνω τουφίτσες στο μπροστινό κυρίως και λίγο προς τα πίσω μέρος του κεφαλιού μου και το ψεκάζω....τουφίτσες ακαθόριστες δε το κάνω με τη χτένα για παράδειγμα.Στη συνέχεια γυρίζω το κεφάλι μου ανάποδα και καθώς τα στεγνώνω περνάω τα δαχτυλά μου ανάμεσα γιατί όταν δε το κάνω και στεγνώσουν έτσι κολλάει κάπως τα μαλλιά μεταξύ τους, φυσικά με τη χτένα ξεκολλάνε αλλά μου φαίνεται πιο εύκολο να το κάνω με τα δάχτυλα μου.Γυρίζω το κεφάλι μου αμέσως φαίνεται η διαφορά!!!!

Θέλω να πω πως δεν είναι ένα προϊόν που θα δώσει ενυδάτωση στα μαλλιά ή κάτι παρόμοιο...δλδ εγώ χρησιμοποιώ αλλό προιόν για αυτή τη δουλειά απο τη μέση του κεφαλιού και κάτω.

Επίσης να αναφέρω πως είναι απο τη γνωστή σειρά που έχουν για λεπτή τρίχα και τέλος να σας πω για την τιμή του που από ότι είδα διαφέρει απο καταστημα σε κατάστημα αλλα περίπου είναι στα 3,50 με 4 ευρώ.

Για να κλείσω λοιπόν θα πω πως είναι ένα προϊόν που κάνει αυτό που υπόσχεται πολύ καλά στα δικά μου μαλλιά τουλάχιστον που έχω πραγματικά λεπτή τρίχα, το άρωμα του είναι αρκετά καλό και με διάρκεια και το μεγαλύτερο συν για εμένα είναι πως μου κραταεί τα μαλλιά περισσότερες μέρες φρέσκα....'Αρα θα το πάρω ξανά και ξανά!!!!!

Αυτά απο εμένα, ένα συγγνώμη για την αποχή μου όλον αυτό τον καιρό και περιμένω να μου πείτε αν το έχετε δοκιμάσει ή αν έχετε δοκιμάσει κάποιο παρόμοιο, ακόμα και να μου προτείνετε κάποιο που θεωρείτε ότι αξίζει!!!!

ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!


4 comments:

  1. Το είχα δει κι εγώ στα ράφι αλλά δεν μου κίνησε το ενδιαφέρον, η αλήθεια είναι αυτή! Άσε που δεν έχω και λεπτή τρίχα...
    Α! Καλή Χρονιά Βανέσσα μου!

    ReplyDelete
  2. Διάβασα και αλλού πολύ θετικά σχόλια και κυρίως οτι όντως δίνει όγκο. Εσύ σήμερα με έπεισες να το δοκιμάσω λοιπόν!

    ReplyDelete
  3. Welcome Back!
    Και εμείς συγγνώμη που είχαμε καιρό να σε επισκεφτούμε!
    Τα λατρεύουμε αυτά τα προιόντα για τα μαλλιά!
    Nice post

    Stay in touch

    Chicates

    ReplyDelete
  4. εγω δοκιμασα ενα παρομοιο προϊον απο την καινουρια σειρα και ειμαι υπερ ευχαριστημενη..δε ξερω βεβαια αν εχουν ιδια συσταση..ριξε μια ματια αν θες...
    http://mybeautymap.blogspot.gr/2014/01/pantene-new-products-review.html

    ReplyDelete