Friday, 7 March 2014

KORRES POMEGRANATE CONCEALER REVIEW!!!!

Hello Beauties!!!!

Τι κάνετε??? Ελπίζω να σας βρίσκω όλες καλά και να σας ευχηθώ και εγώ με τη σειρά μου Καλό Μήνα...!!!

Σήμερα θέλω να σας μιλήσω για ένα προϊόν που έχει μπει για τα καλά και επάξια στα αγαπημένα μου!!!!

Ο λόγος για το κονσίλερ με ρόδι απο τον ΚORRE!!!!

Το συγκεκριμένο προϊόν προσωπικά το αγόρασα πριν απο 2 μήνες και απο τότε το χρησιμοποιώ σε σχεδόν καθημερινή βάση...Έκανα την αγορά αυτή απο το κατάστημα KORRES που βρίσκεται μέσα στο Mediterranean Cosmos εδώ στη Θεσσαλονίκη.
Το αναφέρω αυτό γιατί είμαι σίγουρη πως η τιμή του θα διαφέρει απο κατάστημα σε κατάστημα και σίγουρα σε κάποιο online φαρμακείο θα μπορείτε να το βρείτε πιο φθηνά.
Δυστυχώς μετά απο 2 μήνες δε θυμάμαι τη τιμή που το πήρα εγω....!!!!

Για το προϊόν:



Όπως μπορείτε να δείτε βρίσκεται σε σωληνάριο και η ποσότητα του είναι 10mL. Μεγαλύτερη ποσότητα σε σχέση με τα άλλα κονσίλερ που έχω στη κατοχή μου αφού η ποσότητα τους είναι στα 7mL. Η συσκευασία του έχει ένα στόμιο στην άκρη...απο εκεί βγαίνει το προϊόν. Για άλλες αυτό δε θεωρείται στα υπερ του, προσωπικά δε με ενοχλεί. Το εφαρμόζω απευθείας κάτω απο τα μάτια και στη συνέχεια το απλώνω.

 
Επάνω στη συσκευασία αναφέρει πως είναι ένα κονσίλερ με τέλεια κάλυψη και θα 'ρθω να συμφωνήσω. Είναι ένα απο τα πιο καλυπτικα κονσίλερ που έχω δοκιμάσει ποτέ!!! Η συσταση του είναι σχετικά παχύρευστη για το λόγο αυτό λοιπόν θεωρώ πως ο καλύτερος τρόπος για να απλωθεί είναι τα δάχτυλα που εξαιτίας της θερμότητας βοηθάνε στο αποτέλεσμα. Πόλλες φορές το χρησιμοποιώ και τοπικά σε κάποια σπυράκια όταν έχω αλλά εκεί βάζω το προϊόν στο δαχτυλό μου κ μετά το εφαρμόζω.
Επίσης αναφέρει πως είναι ένα κονσίλερ με μεγάλη διάρκεια...και εδώ θα συμφωνήσω απόλυτα και παρακάτω θα σας βάλω και μια φωτογραφία για να δείτε πως είναι μετά απο αρκετές ώρες εφαρμογής. 
Θέλω να τονίσω πως και αυτό το κονσίλερ όπως και τα υπόλοιπα που έχω τα σετάρω πάντα με πούδρα...παίζει και αυτό το ρόλο του!!!!

'Εχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένη απο θέμα κάλυψης, διάρκειας αλλά και απο ένα ακόμα βασικό κομμάτι!!! Είναι απο τα κονσίλερ που σε εμένα τουλάχιστον δε μαζεύει στις λεπτές γραμμές κάω απο τα μάτια. Μπορεί να μείνει και 12 ώρες εκεί χωρίς να φαίνεται τίποτα κάτω απο τα μάτια.
 Παρακάτω σας δείχνω μια φωτό που έχω περάσει στο instagram  και όσες με ακολουθείτε πιθανόν να την έχετε δεί... Δείτε λοιπόν σε τι κατάσταση είναι το κονσίλερ μετά απο 12 ώρες!!!!


'Αψογο...μετά απο 12 ώρες νομίζω είναι το λιγότερο που μπορώ να πω!!!!

Είναι λοιπόν ένα προϊόν που θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε γιατί για εμένα καλύπτει πολλές προδιαγραφές, κάνει δλδ αυτό ακριβώς που υπόσχεται. 
Εγω έχω την πιο σκούρη απο τις 3 αποχρωσεις...καθότι δεν είμαι κ τόσο ανοιχτόχρωμη στο δέρμα!!!!
Είναι το νούμερο...


 Αξίζει τέλος να αναφέρω πως είναι ένα προϊόν δερματολογικά και οφθαλμολογικά ελεγμένο, mineral oil free, propylene glycol free και ethanolamine free!!!
 
Ψάξτε για αυτό το προϊόν,δώστε του μια ευκαιρία και πιστεύω πως και εσείς θα το αγαπήσετε όπως και εγώ!!!!

Περιμένω τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας!!!!

 
ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!! 
 

17 comments:

  1. Πολυ ομορφο φαινεται!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι είναι!!! Αν σου δωθεί η ευκαιρία να το δοκιμάσεις!!!!

      Delete
  2. είναι το καλύτερο concealer πιστεύω!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ααα εχεις μείνει το ιδιο ευχαριστημένη με εμένα,χαιρομαι!!!!

      Delete
  3. τι τελεια ματια που εχεις..και χωρις ουτε μια γραμμουλα..συμφωνω για το conealer και μενα με ειχε βολεψει...βεβαια πλεον φοραω ενα της mac που ειναι εξισου καλυπτικο

    ReplyDelete
    Replies
    1. Αχ εχω κ εγω ενα της ΜΑC στο ματι αλλά εχω μαζέψει πολλά, πρεπει να περιμένω!!!! Σε ευχαριστω πολυ!!!!!

      Delete
  4. φαίνεται πολύ καλό, εγώ χρησιμοποιώ της radiant , αλλά έτσι όπως τα λες σκέφτομαι να δοκιμάσω και αυτό!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και για της radiant εχω διαβάσει αρκετά καλά λόγια..θέλω να δοκιμάσω κάποια στιγμή!!! Πιστευω θα το ευχαριστηθείς πολύ αν το πάρεις!!!!

      Delete
  5. φαίνεται πολύ καλό!!
    Τι άλλο να ζητήσει κανείς από ένα κονσίλερ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Είναι αυτο που λέμε ''όλα σε εσενα τα βρήκα''...σε ευχαριστω πολύ για το σχόλιο σου!!!!

      Delete
  6. Νόμιζω ότι με έπεισες να το πάρω! Απλά θα ήθελα να ρωτήσω καλύπτει (με διάρκεια) κάπως κάποιο σπυράκι ή όχι τόσο;

    ReplyDelete
    Replies
    1. Μαράκι μου εγώ όπου κ αν το έβαλα σπυράκι κοκκινίλα ή κάτω απο τα μάτια δε μου κουνήθηκε απο εκεί...Νομίζω θα σε ικανοποιήσει αρκετά!!!!

      Delete
    2. Α, πολύ ωραία! Αξίζει λοιπόν να το δοκιμάσω! Σ' ευχαριστώ πολύ Βανέσσα μου!

      Delete
  7. Εχω ακουσει πολύ καλα λογια για την σειρα του κορρε με τα καλλυντικα εγώ εχω ενα κρεμωδες ρουζ που πολύ μου αρεσει!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Έχω δοκιμάσει διάφορα αλλά τα ρουζ μου έχουν ξεφύγει. Πρεπει να δοκιμάσω, να μου φυγει κ η περιέργεια!!!!!

      Delete
  8. Νομίζω οτι θα το πάρω!!Γενικά εχω ακούσει τα καλύτερα για αυτό το προιόν!Πολύ ωραίο review!

    ReplyDelete
  9. fainetai na einai polu kalh h kalupsi tou.!! tha to dokimasw maresei kai to arwma !!
    http://royalbreaks.blogspot.gr/2014/03/love-polka-dot.html

    ReplyDelete