Friday, 17 October 2014

5 Apivita products Review!!!!!

Hello Beauties!!!!

Τι μου κάνετε???

Σήμερα θέλω να σας μιλησω για 5 αγαπημένα μου προϊόντα από την APIVITA!!!!!

Είναι προϊόντα που χρησιμοποιώ τους τελευταίους μήνες με μεγάλη αγάπη και ευλάβεια!!!!!

Ας ξεκινήσουμε για να μη βγει μεγάλο το ποστ!!!!

Την αρχή θα κάνω με 2 προϊόντα που οι περισσότερες απο εσάς γνωρίζετε είτε επειδή τα έχετε δοκιμάσει είτε γιατί έχετε ακούσει ή διαβάσει ήδη για αυτά...

 Είναι ένα πακέτο προσφοράς που βρήκα στο φαρμακείο της γειτονιάς μου και όπως βλέπετε απο το αυτοκόλλητο και τα δύο μαζί μου κόστισαν 15 ευρώ!!!

Αρχικά θα μιλήσω για το απόλυτο για εμένα προϊόν καθάρισμου προσώπου και δεν είναι άλλο απο τον κρεμώδη αφρό καθάρισμου με ελιά και λεβάντα για πρόσωπο και μάτια...
Δεν έχω αρκετά καλά λόγια για αυτό το προϊόν. Το πρώτο πράγμα που μου αρέσει είναι οτι έχει 93% φυσικά συστατικά και επίσης είναι SLEES & SLS FREE, MINERAL OIL FREE, SILICONE FREE και  PROPOLYNE GLYCOL FREE.
Iδιαίτερα βολική είναι και η συσκευασία του αφού έρχεται με αντλία και η αλήθεια πως ακόμα και μισό πάτημα αρκεί για να καθαρίσει το πρόσωπο εξαιρετικά.Η ποσότητα του είναι ικανοποιήτική σε σύγκριση με τη τιμή του αφού περιέχει 200ml και η αντλία του κλειδώνει έτσι ώστε να μην έχουμε κάποιο ατύχημα στη μεταφορά του.
Το άρωμα του προσωπικά μου αρέσει πολύ και φυσικά το ότι καθαρίζει τόσο καλά και χωρίς δυσκολιά το μακιγιαζ είναι στα υπέρ του.Δε τσούζει, στα δικά μου μάτια τουλάχιστον και μου έχει αφαιρέσει και αδιάβροχη μάσκαρα που σπάνια χρησιμοποιώ βέβαια χωρίς όμως να αναφέρει πως είναι κατάλληλο για αδιάβροχα προϊόντα.
Όπως διαβάζω στη συσκευασία του είναι κατάλληλο για όλους τους τύπους δέρματος και τα συστατικα που περιέχει προσφερουν στο δέρμα το καθένα χωριστά τις δικές του ιδιότητες.
Μετά τη χρήση το δέρμα μου το νιώθω να ''τρίζει'' απο καθαριότητα χωρίς όμως να το νιώθω καθόλου ξηρό, προσφέρει τη κατάλληλη ενυδάτωση.
Προσωπικά το θεωρώ απαραίτητο προϊόν για τη καθημερινή μου ρουτίνα και ενώ μου αρέσει να δοκιμάζω διάφορα προϊόντα καθαρισμού νομίζω πως αυτό θα μείνει αρκετά μαζί μου.

Το δεύτερο προϊόν είναι νομίζω εξίσου γνωστό σε πολλές απο εσάς...
Μιλάω για τη κρέμα βαθιάς απολέπισης με ελιά,η οποία περιέχει 87% φυσικά συστατικά.
Αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση στη πρώτη χρήση είναι η απίστευτη αίσθηση δροσιάς που ένιωθα κατά τη διάρκεια που έκανα μασάζ στο δέρμα μου.
Οι κόκκοι του είναι έντονοι όμως όχι τόσο σκληροί ώστε να πονάς. Προσωπικά μετά απο κάθε χρήση του νιώθω το δέρμα μου τόσο καθαρό που οποιοδήποτε προϊόν ενυδάτωσης και να χρησιμοποιήσω αισθάνομαι πως εισχωρεί σε βάθος.
Εγώ κάνω χρήση του συγκεκριμένου μόνο 1 φορά την εβδομάδα γιατί αυτό χρειάζομαι,σε περίπτωση που νιώσω στο ενδιάμεσο πως χρειάζομαι κάτι έξτρα θα χρησιμοποιήσω κάτι πιο ήπιο.
Το δροσερό του άρωμα, η αίσθηση καθαριότητας αλλά και η απαλότητα που έχει το δέρμα μου μετά απο κάθε χρήση με ''αναγκάζουν'' να το αγοράσω ξανά και σίγουρα θα το κάνω. Τέλος να πω πως η ποσότητα του είναι 40ml.

Aς περάσουμε στα επόμενα δύο και δε θα μπορούσε να είναι κάτι άλλο απο μάσκες. Νομίζω ότι η APIVITA έχει κάνει εξαιρετική δουλειά σε αυτό τον τομέα, έχει μεγάλη γκάμα απο μάσκες που δεν υπαρχει περίπτωση να μη βρεις ποιά είναι αυτή που ταιριάζει στις ανάγκες του προσώπου σου και φυσικά όλες έχουν το πλεονέκτημα να είναι πλούσιες σε φυσικά συστατικα και σε ευεργετικές για το δέρμα ιδιότητες. Μεταξύ μας μετά απο μια ωραία μάσκα και η ψυχολογία αλλάζει!!!!!!
Για να δούμε ποιες χρησιμοποιώ εγώ αυτόν τον καιρό...

Αριστερά με το κόκκινο χρώμα έχουμε τη μάσκα Λάμψης και Αναζωογόνησης με ρόδι.
Είναι η μάσκα που χρησιμοποιώ το βράδυ εκείνο που θα επιστρέψω σπίτι και θα νιώθω το δέρμα μου κουρασμένο και θαμπό από όλους αυτούς τους ρύπους.
Περιέχει 89% φυσικά συστατικά,έχει πολύ ωραίο άρωμα και υφή και προφανως με όλες αυτες τις αντιοξειδωτικες της δράσης λόγω του ροδιού αλλά και του πράσινου τσαί με το οποίο έχουν αντικαταστήσει το νερό, το δέρμα είναι αισθητά λαμπερό μετά απο κάθε χρήση.
Εδω σας δείχνω τα σακουλάκια και όχι το σωληνάριο γιατί προσωπικά με εξυπηρετεί περισσότερο,τα βρίσκω πολύ οικονομικά σε όλα τα ηλεκτρονικά φαρμακεία και τα παίρνω και τα ξαναπαίρνω.
Τη χρησιμοποιώ με τον γνωστό τρόπο δλδ την απλώνω σε καθαρό δέρμα για 10 με 15 λεπτά και μετά τη ξεπλένω με χλιαρό νερό.
Τέλος να πω πως μου δίνει και ενυδάτωση αφού νιώθω το δέρμα μου απαλό μετα από κάθε χρήση της και πως είναι για όλους τους τύπους δέρματος και τις ηλικίες. Έτσι μαζί με εμένα γίνετε δουλειά και στο δέρμα της μανούλας αφού πάντα κάνουμε τις μάσκες παρέα.

Η δεξιά μάσκα νομίζω πως είναι απο τις πιο γνωστές της APIVITA με πράσινη άργιλο για βαθύ καθαρισμό.
Έχουν ακουστεί και γραφτεί τα καλύτερα και όχι άδικα.
Και η συγκεκριμένη περιέχει 89% φυσικά συστατικά, το άρωμα της είναι ουδέτερο και η υφή της είναι πιο παχύρευστη σε σχέση με τη παραπάνω.
Προσωπικά τη χρησιμοποιώ  1 φορά την εβδομάδα και αφού έχω κάνει την απολέπιση μου με το προϊόν που ανέφερα παραπάνω γιατί είναι κατάλληλη για λιπαρές και μεικτές επιδερμίδες και εγώ δεν έχω τέτοια επιδερμίδα οπότε η παραπάνω χρήση της ίσως να προκαλέσει ξηρότητα.
Η αίσθηση που μου αφήνει είναι της βαθιάς καθαριότητας.
Πραγματικα το θεωρώ απαραίτητο προϊόν για όσες έχετε λιπαρή και μεικτή επιδερμίδα αφού η μαμά μου έχει τέτοιο τύπο δέρματος και είναι εξαιρετικά ευχαριστημένη.

Για το τέλος κράτησα ένα προϊόν που βρίσκεται πάντα μέσα στη τσάντα μου απο τότε που ήρθε στη κατοχή μου και δεν είναι άλλο απο ένα ενυδατικό χειλιών...


Αυτο που έχω είναι με ρόδι,κερί μέλισσας και ελαιόλαδο.
Έχει ένα διακριτικο άρωμα ροδιού θα έλεγα αλλά και ένα ωραίο χρώμα που επίσης θυμίζει το χρώμα που έχουν τα ρόδια με αποτέλεσμα να δείχνει τα χείλη δαγκωμένα.
Ένα προϊόν με 98% φυσικά συστατικά που ενυδατώνει πολύ καλά τα δικά μου χείλη και είναι ότι πρέπει για τα πρωινά που δε θέλω να βάλω κάποιο γκλος ή κραγιόν.

Αυτα είχα να σας δείξω, φυσικά η λίστα με προϊόντα που θέλω να δοκιμάσω απο την APIVITA είναι μεγάλη αλλά νομίζω τα επόμενα θα είναι το σκραμπ με μέλι και βανίλια και το σκραμπ προσώπου με βερύκοκο. 
Θέλω όμως και τις δικές σας προτάσεις και φυσικά τα σχόλια σας για τα προϊόντα που έχουν αναφερθεί!!!!
ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

2 comments:

  1. πραγματικά λατρεύω την απιβίτα και ειδικά τις μάσκες!!!!

    ReplyDelete
  2. απο τις αγαπημενες μου εταιριες..οι μασκες της ειναι ο,τι καλυτερο εχω δοκιμασει...τις αγαπω.

    ReplyDelete